almancax

> Forum > Cafe Almancax > almancax

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    SMC-403
    deltagare

    Vänner, som lämnade prövningen som hade sina problem bakom sig, kom de inte in på forumet eller gick forumet in i en ond cirkel under en kort tid, orsaken är okänd, men det är säkert att forumet har blivit tyst

    oändlig0604
    deltagare

    Det är sommarlov, det är därför.....

    SMC-403
    deltagare

    Jag tror att det kommer att göra säsongsavslutningen som andra serier i den här takten. :D

    natt 2
    deltagare

    SLM Jag hoppas att alla mår bra, jag är här. :D

    SMC-403
    deltagare

    SLM Jag hoppas att alla mår bra, jag är här. :D????

    du är redan beroende av den här platsen

    natt 2
    deltagare

    SLM Jag hoppas att alla mår bra, jag är här. :D????

    du är redan beroende av den här platsen

    så ja  ;D ;D ;D ;D ;D

    natt 2
    deltagare

    Hälsningar på tyska, var är folket, har du försvunnit…..

    SMC-403
    deltagare

    Var är människorna, det är en bra fråga, antingen njuter de av sin semester till sjöss eller så springer de på jobbet för att tjäna pengar :D

    natt 2
    deltagare

    Var är människorna, det är en bra fråga, antingen njuter de av sin semester till sjöss eller så springer de på jobbet för att tjäna pengar :D

    Du har rätt, sms 403 jag åkte inte till turkiet, jag tror att alla är så hehe  ;D Naturligtvis kommer semester inte vara här, notlerya hehe  ;D

    3,14
    deltagare

    Ja vänner, det är sommar, alla är någonstans... Jag kan inte logga in hela tiden heller... ;D

    avgångar
    deltagare

    Jo trots allt har du viktigare saker att göra 3,14 bror eller hedra bror  ;) ;D ;D

    natt 2
    deltagare

    İdas tydligen kommer du inte också, du är här på semester så ;)

    natt 2
    deltagare

    välkommen till Amancax väderrapport

    Enligt de uppgifter vi fick i morse är dagens almacaxbor nöjda; väntar på dig efter de kalla vindarna, varma humoristiska blåsiga minuter med dig på tyska.
    ;) :D

    SMC-403
    deltagare

    välkommen till Amancax väderrapport

    Enligt de uppgifter vi fick i morse är dagens almacaxbor nöjda; väntar på dig efter de kalla vindarna, varma humoristiska blåsiga minuter med dig på tyska.
    ;) :D

    Kommer dessa skämt från Tyskland eller är de från Turkiet? :D

    natt 2
    deltagare

    välkommen till Amancax väderrapport

    Enligt de uppgifter vi fick i morse är dagens almacaxbor nöjda; väntar på dig efter de kalla vindarna, varma humoristiska blåsiga minuter med dig på tyska.
    ;) :D

    Kommer dessa skämt från Tyskland eller från Turkiet? :D

    Vi sänder tillsammans sms :D

    SMC-403
    deltagare

    välkommen till Amancax väderrapport

    Enligt de uppgifter vi fick i morse är dagens almacaxbor nöjda; väntar på dig efter de kalla vindarna, varma humoristiska blåsiga minuter med dig på tyska.
    ;) :D

    Kommer dessa skämt från Tyskland eller från Turkiet? :D

    Vi sänder tillsammans sms :D

    Det blir dags, se, jag vill inte ha någon diskriminering här. :D

Visar 15 svar - 1 till 15 (32 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.