Korsförhörsproblem 2020

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    Arslanmet till
    deltagare

    Hej vänner, jag ansökte om visum i Istanbul i februari, men de sa till min fru att frågan skulle ställas en andra gång på grund av hennes ålder. Vi gifte oss med min fru med kärlek, men konsulatet vill inte tro det. kommer vi att göra? Tänk om jag säger något fel på grund av upphetsning och det inte godkänns? Kan mina vänner som har problem med detta snälla hjälpa till? Om de kan utbyta information. Vad ska jag göra om det avvisas? Vad blir nästa bearbeta???

    Arslanmet till
    deltagare

    Hej vänner, jag ansökte om visum i Istanbul i februari, men de sa till min fru att frågan skulle ställas en andra gång på grund av hennes ålder. Vi gifte oss med min fru med kärlek, men konsulatet vill inte tro det. kommer vi att göra? Tänk om jag säger något fel på grund av upphetsning och det inte godkänns? Kan mina vänner som har problem med detta snälla hjälpa till? Om de kan utbyta information. Vad ska jag göra om det avvisas? Vad blir nästa bearbeta???

    Vänner, kan ingen som upplevt den här situationen hjälpa?Kan någon som upplevt den här situationen snälla hjälpa till????

    revoltblue
    deltagare

    Tja, de som förhörs av farbror farbror är vanligtvis de som har en extrem åldersskillnad mellan sig.. så tur femtio pifty.. andelen att bli antagen från korsförhöret är runt 20 procent.. senare blir de accepterade med en advokat i allmänhet.. det är slutet på ditt jobb... naturligtvis är det inte vår plats att ifrågasätta.. men godkännande myndigheter lyssnar inte på det faktum att jag är kär i en kvinna eller en man som är mycket äldre än dem .. de ser ut som jägare efter tyskt visum direkt.. även på sociala medier gör tyskar det mycket..

Visar 2 svar - 1 till 2 (2 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.