3-års uppehållstillstånd istället för 1-års uppsägning

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    Ohne ideal
    deltagare

    Jag har berättat för dig förut. Efter att ha bott med min fru i Tyskland i 6 år lämnade jag hemmet. Jag förlängde sessionen med min fru 12 dagar innan jag lämnade huset, även om de hade allt de ville ha av mig gav de mig fortfarande 3 års uppehållstillstånd. Jag lämnade hemmet, min fru skrev ett brev till utlänningskontoret, hon skrev att jag gifte mig för Tyskland... Hur som helst, de gav inte mitt uppehållskort, de gjorde research. Jag gick till advokaten 10 dagar innan utgången av fiktionsbescheinugun som jag fick, advokaten sa att han skulle ta hand om det för 1.500 2 euro. Jag började vänta med mod till sista dagen. Under de senaste 3 dagarna gav de mig en deadline och bad mig om ett foto igen. Jag förstod direkt att 1-årspasset är inställt och nu ska de ge en ny makaoberoende session. Det var så, jag fick en XNUMX-årig självständig session.
    Min fråga är, kommer det att förlängas med ytterligare 1 år i slutet av detta 1 år? När får jag det på obestämd tid? Eller kan jag få tyskt medborgarskap?

    Du sparade den i 1 år brorsan, jag hoppas att jag en dag blir fri som du. Det finns inte en dag som jag inte blir hotad eller förolämpad.

    Nesibe av
    deltagare

    Jag tror att du har stött på en irriterande officer, det är därför. Annars, som ett resultat av deras löjliga handlingar, tar de bort något du förtjänar och ersätter det med något annat. Konstig…

Visar 2 svar - 1 till 2 (2 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.