Akut skilsmässa hjälp.

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    krossad34
    deltagare

    Hej vänner, jag var gift i ca 2 år och 4 månader under samma tak med min fru och min frus oändliga lögner, problem och äktenskap på 1 dag är inte för mig, du är en bra man, som en superfru, hon lämnade huset med galna nonsens och lämnade huset med sin familj medan jag var i fasen av att förlänga min session, nu ungefär 25 år gammal. dagar kvar tills sessionen var full och jag ansökte för 2 veckor sedan min fru skrev dokumentet getrennt leben signerade det jag skickade in det Auslanderbehorde gav mig inget CV Jag gick själv och den opersonliga rasistiska vännen där sa en kom tillbaka till mig och sa absurda saker som att ditt syfte med att vara här är över och vi kommer inte att förlänga sessionen. Jag avslutade b1 och min orienteringskurs är över. Jag bodde i samma hus i 2.5 år och jag gav min fru 10n år till den här personen som ska bli min fru. Vad kan jag göra nu, vänner Stuttgart, jag är 25 km från baden w. Är det någon som känner en jurist i Nberg?Jag kunde inte jobba i ett enda företag i 1 år utan avbrott, men jag jobbade i 17 månader.Jag har inte fått något socialbidrag i andra företag förrän idag och jag har betalat lån av sitt hus innan giftermålet, som han har fått sedan jag kom, och nu är mitt festjobb nära 4 månader.
    Jag jobbar i ett stort företag genom zeitfirma, jag behöver ditt akuta stöd, jag har ingen. Darma rökte mig, min fru är mitt enda fel.Jag kom till Tyskland sedan dagen jag kom till jobbet, till jobbet, för att vara ansluten till mitt hem, till min familj.. det har varit ett tag sedan, titta inte.

    fuk_xnumx
    deltagare

    det finns en bassko i München, jag kallar honom expert på dessa frågor, vissa säger att det räcker att vara gift i 2 år, vissa säger att det räcker i 3 år, så det är inte många som tillämpar det som står i lagarna, men min gissning är att de kommer att förlänga den värsta sessionen med 1 år och 1 år, och de kommer inte att skicka den. 

    krossad34
    deltagare

    det finns en bassko i München, jag kallar honom expert på dessa frågor, vissa säger att det räcker att vara gift i 2 år, vissa säger att det räcker i 3 år, så det är inte många som tillämpar det som står i lagarna, men min gissning är att de kommer att förlänga den värsta sessionen med 1 år och 1 år, och de kommer inte att skicka den.

    Jag kontaktade honom, han har utgifter på cirka 3 tusen euro, låt oss se, vi kommer att överklaga, jag kommer att meddela dig vad som kommer att hända.

    volkanxnumx
    deltagare

    För det första, bli frisk snart. Jag bor i Reutlingen. Om du vill lämna ditt nummer privat så hjälper jag dig så mycket jag kan.

    krossad34
    deltagare

    För det första, bli frisk snart. Jag bor i Reutlingen. Om du vill lämna ditt nummer privat så hjälper jag dig så mycket jag kan.

    Jag skickade mitt nummer från privat till dig

    hjärtlösa
    deltagare

    Hälsningar, jag har haft det här ämnet förut. Vi delade och kommenterade, låt mig försöka hjälpa igen. För att få ett makaoberoende visum måste du stanna under samma tak i 2 år, 3 år om din make är turkisk medborgare. Om din make är tysk attackerar utländska lägenheter dig, vilket de vanligtvis gör mot alla. De tror att de inte kan lagen och går tillbaka till Turkiet VS. Men de har inte en sådan rätt. De MÅSTE logga in. Esin Turk. Det är dock inga problem ändå.Skillnadsperioden tog till exempel två år för mig.Under den tiden kommer de att ge uppehållstillstånd och så länge du fortsätter att arbeta så förvandlas ditt visum till ett arbetarvisum om du inte ta hjälp av staten Den viktigaste punkten här är inspirationen turkiska. Å andra sidan, även om du tjänar 1000 euro, få ingen hjälp av staten på papper. Att bo separat för tillfället förlänger den obestämda uppehållstiden, man måste jobba i 5 år, och det blir inga problem. Min personliga begäran från vänner som kommer att ställa sådana frågor är barnets medborgarskap om det är familjeåterförening över barnet, eller inspirationens medborgarskap om det är ett fall med äktenskap, tack. Specifikationer. Då kan vi hjälpa dig mer i detalj.

    krossad34
    deltagare

    Hälsningar, jag har haft det här ämnet förut. Vi delade och kommenterade, låt mig försöka hjälpa igen. För att få ett makaoberoende visum måste du stanna under samma tak i 2 år, 3 år om din make är turkisk medborgare. Om din make är tysk attackerar utländska lägenheter dig, vilket de vanligtvis gör mot alla. De tror att de inte kan lagen och går tillbaka till Turkiet VS. Men de har inte en sådan rätt. De MÅSTE logga in. Esin Turk. Det är dock inga problem ändå.Skillnadsperioden tog till exempel två år för mig.Under den tiden kommer de att ge uppehållstillstånd och så länge du fortsätter att arbeta så förvandlas ditt visum till ett arbetarvisum om du inte ta hjälp av staten Den viktigaste punkten här är inspirationen turkiska. Å andra sidan, även om du tjänar 1000 euro, få ingen hjälp av staten på papper. Att bo separat för tillfället förlänger den obestämda uppehållstiden, man måste jobba i 5 år, och det blir inga problem. Min personliga begäran från vänner som kommer att ställa sådana frågor är barnets medborgarskap om det är familjeåterförening över barnet, eller inspirationens medborgarskap om det är ett fall med äktenskap, tack. Specifikationer. Då kan vi hjälpa dig mer i detalj.

    Hej bror, min fru är tysk medborgare. Jag har varit gift i 2 år och 5 månader och jag har arbetat. Jag har inte fått någon hjälp från staten, men tyvärr, när du stöter på en rasistisk person, gör det inte det händer, lämnas du ensam med hot. Hur som helst, jag gav den till basnalan, den klarar det, men den kostar lite salt..

    hjärtlösa
    deltagare

    Om han inte sover, bli inte avskräckt förgäves, lämna. Även om den utländska lägenheten orsakar problem är det okej, du kommer att ha lite pengar till advokaten, men du kan få visum oberoende av din make, slappna av, ingen kan skicka dig, fortsätt jobba tills du går själv, du får din tid efter att ha arbetat i 5 år, respekt

    muhendus
    deltagare

    Om det inte är privat, vill jag fråga något? Är din make tysk eller turkisk född i Tyskland? Visste du inte att du var rasist innan du gifte dig?

    Det är inte hans fru som är rasist, det är officeren på utlänningskontoret som jag förstår. Han gifter sig inte med en rasistisk utlänning i alla fall.

    krossad34
    deltagare

    Om det inte är privat, vill jag fråga något? Är din make tysk eller turkisk född i Tyskland? Visste du inte att du var rasist innan du gifte dig?

    Varför skulle min fru vara rasist? Officeren som är rasist.. min fru är tysk medborgare, turk

Visar 9 svar - 1 till 9 (9 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.