tysk medborgare lönebesked

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    nsyyn
    deltagare

    Hej kompisar,

    Min fru är tysk medborgare och gör ausbildung. Gör de ett löneproblem vid familjeåterförening? Om någon har ansökt om visum nyligen och fått visum, kan de svara?

    Jag har en tid för visum den 15 januari och den här frågan har fastnat i våra huvuden.

    fuk_xnumx
    deltagare

    Tyska medborgare tillfrågas inte om lön bodra, oroa dig inte, det är okej

    nsyyn
    deltagare

    Tyska medborgare tillfrågas inte om lön bodra, oroa dig inte, det är okej

    Sir, är denna information korrekt? Vi har hört att det krävs enligt de senaste lagarna.

    fuk_xnumx
    deltagare

    det fanns lagar på sidan, man måste söka, jag tycker inte att lagen har ändrats ett dugg

    Sir, är denna information korrekt? Vi har hört att det krävs enligt de senaste lagarna.

    mustafad
    deltagare

    Sir, jag har samma situation. Min fru är tysk medborgare. En 3-månaders lön har begärts. Vi väntar för närvarande på att slutföra 3-månaders lönelistan för att leverera dokumenten. Om du inte blir ombedd att göra din plan som önskat är det här din chans.

    nsyyn
    deltagare

    Sir, jag har samma situation. Min fru är tysk medborgare. En 3-månaders lön har begärts. Vi väntar för närvarande på att slutföra 3-månaders lönelistan för att leverera dokumenten. Om du inte blir ombedd att göra din plan som önskat är det här din chans.

    Jag hoppas att det inte efterfrågas, så varför be om lön från någon som sysslar med ett yrke, så hans lön är redan låg.

    Om din situation är klar, kan du skriva här?

Visar 5 svar - 1 till 5 (5 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.