Tyska ordlistor

> Forum > Tyska talmönster > Tyska ordlistor

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    mc45
    deltagare

    Hej kompisar!

    I det här avsnittet hoppas jag att våra vänner som studerar tyska kommer att dela de ord de har förberett eller samlat och memorerat.

    Först och främst bör jag säga att orden vi kommer att dela är de vanligaste orden, men låt oss se till att det är en doc-fil (MS word) -fil.

    Jag är en student som studerar i tolkning. Även om språket min familj talar är tyska, är min mamma och moster lärare i tyska. Jag tog examen från gymnasiespråksavdelningen. (Engelska) Så vad jag menar är att; Som en person som är mycket bekant med främmande språk stötte jag tyvärr på en dålig verklighet till följd av de erfarenheter och studier jag fått i mitt arbete; Resurser och dokument på tyska är knappa. Men vi borde inte acceptera det så. Med detta resultat bestämde jag mig för att utveckla tyska arkiv och resurser. Jag skulle vilja att likasinnade vänner träffas i det här avsnittet. I det här avsnittet skapar jag en msn-adress för de partner jag ska skapa för mig själv. Jag ser fram emot mina kompisers uppmärksamhet och idéer i detta avsnitt, som jag kommer att följa varje dag.
    Jag fick inte den uppmärksamhet jag förväntade mig på Almancam.com-webbplatsen, jag hoppas att det kommer att bli vad jag vill ha här. Bra jobbat alla!

    Langenscheidt grundläggande tyska ordförråd

    Jag tror att den här boken kommer att vara användbar för dig. Men det finns en nackdel, orden i boken är på engelska. Engelsktalande har tur i denna fråga. Bra jobbat!

    https://rapidshare.com/files/165848700/3468494009-Basic_German_Vocabulary.rar

    Det innehåller inget lösenord. Typ av fil är pdf, jag hoppas att den fungerar för dig.

    Sahji
    deltagare