Tyska ordlistor

> Forum > Tyska talmönster > Tyska ordlistor

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    mc45
    deltagare

    Hej kompisar!

    I det här avsnittet hoppas jag att våra vänner som studerar tyska kommer att dela de ord de har förberett eller samlat och memorerat.

    Först och främst bör jag säga att orden vi kommer att dela är de vanligaste orden, men låt oss se till att det är en doc-fil (MS word) -fil.

    Jag är en student som studerar i tolkning. Även om språket min familj talar är tyska, är min mamma och moster lärare i tyska. Jag tog examen från gymnasiespråksavdelningen. (Engelska) Så vad jag menar är att; Som en person som är mycket bekant med främmande språk stötte jag tyvärr på en dålig verklighet till följd av de erfarenheter och studier jag fått i mitt arbete; Resurser och dokument på tyska är knappa. Men vi borde inte acceptera det så. Med detta resultat bestämde jag mig för att utveckla tyska arkiv och resurser. Jag skulle vilja att likasinnade vänner träffas i det här avsnittet. I det här avsnittet skapar jag en msn-adress för de partner jag ska skapa för mig själv. Jag ser fram emot mina kompisers uppmärksamhet och idéer i detta avsnitt, som jag kommer att följa varje dag.
    Jag fick inte den uppmärksamhet jag förväntade mig på Almancam.com-webbplatsen, jag hoppas att det kommer att bli vad jag vill ha här. Bra jobbat alla!

    Langenscheidt grundläggande tyska ordförråd

    Jag tror att den här boken kommer att vara användbar för dig. Men det finns en nackdel, orden i boken är på engelska. Engelsktalande har tur i denna fråga. Bra jobbat!

    https://rapidshare.com/files/165848700/3468494009-Basic_German_Vocabulary.rar

    Det innehåller inget lösenord. Typ av fil är pdf, jag hoppas att den fungerar för dig.

    Sahji
    deltagare

    Acrobat Reader öppnar inte detta. Det står "Det uppstod ett fel när det här dokumentet öppnades. Filen är skadad och kunde inte repareras. ” – ”Det finns ett fel i det öppnade dokumentet. ” Filen är skadad och kan inte repareras. Varför säger han det?

    mc45
    deltagare

    Jag försökte öppna, till och med laddade ner och öppnade den.

    mc45
    deltagare

    Din akrobatläsare kan också vara ett problem. Uppdatera programmet eller avinstallera programmet eller avinstallera det, ladda ner den nya 9.1-versionen från adobesidan och installera den, då kommer det definitivt att fungera, om det fortfarande inte fungerar, prova olika program igen, om inte, är det enda lösningen format, men jag tycker inte att det fungerar bra när du uppdaterar eller installerar det igen.

    mc45
    deltagare

    Jag nämnde ovan, min privata MSN-adress för de partner jag kommer att skapa.

    languagecenter@windowslive.com

    Om din msn im visas offline kan du också skicka e-post. Jag väntar på dina idéer, önskningar och önskemål att arbeta tillsammans. Ha ett trevligt arbete!

    Sahji
    deltagare

    Min Acrobat Reader öppnar inte heller någon av dem om det är ett problem. Birtek öppnade inte den här filen.

    mc45
    deltagare

    Filtyperna i PC-miljön är under vissa namn, men deras interna strukturer är olika. Så låt mig kort säga att pdf-filen inte är en enda typ. Varje pdf har olika typer av codec, om din version av acrobat är gammal, kanske den inte öppnas, så som sagt, installera 9.0-versionen från adobeninsidan. Men ändå, om du säger inte, gjorde jag det åt dig, herr sahjn. Om den inte öppnas, installera en ny version.

    https://rapidshare.com/files/269467418/Almanca_kelimeler_soezlue__287_ue.rar

    Sahji
    deltagare

    Den här gången öppnar den. Väldigt trevligt. Tack för allt, men det är svårt för dem som inte talar engelska.

    merve_mrv
    deltagare

    Det var väldigt trevligt, jag laddade ner det också, för dem som känner det, super riktigt, tack mc45!

    mc45
    deltagare

    Tack för ert intresse, vänner, jag försöker verkligen mycket och jag förbereder själv turkiska dokument. Oroa dig inte, jag ska göra mitt bästa.

    mehmetertas
    deltagare

    tack

    Halv måne
    deltagare

    Jag tycker att det är fel... det öppnas inte.

    dincerdemirxnumx
    deltagare

    Vänner, länkarna är döda, kan ni förnya dem? :-[

Visar 12 svar - 1 till 12 (12 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.