Tyska turkiska lektionerna Germanxta Lesson 4

> Forum > Aktivt lärande och tyska ordmemoriseringsmetoder > Tyska turkiska lektionerna Germanxta Lesson 4

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    Alibaba
    deltagare

    farens hälsa

    Barli
    deltagare

    Das ist die Lehrerin. Det skulle vara trevligt att ringa den här kvinnliga läraren.

    Respekterar,

    railionxnumx
    deltagare

    tesekkurler

    reis42
    deltagare

    Hej vänner Jag gick in i 4 i mars och jag vann 81 poäng för första gången jag kommer in i vänner examen miljön är inte så tråkigt och kallt någon hjälper inte någon lärare först säga oss vad vi behöver göra (turkiska) efter att ingen kan inte prata med någon på bordet, vatten identitet och kulspetspenna Allt annat är strängt förbjudet men förstorar inte dina ögon lite uppmärksamhet och du ser fördelarna med att hänvisa till denna sida gott om lycka till. https://www.unalozdal.com/;

    hosibab till
    deltagare

    Hej vänner Jag gick in i 4 i mars och jag vann 81 poäng för första gången jag kommer in i vänner examen miljön är inte så tråkigt och kallt någon hjälper inte någon i början lärare berätta vad vi behöver göra (turkiska), då kan ingen prata med någon på bordet av vatten identitet och kulspetspenna Allt annat är strängt förbjudet men förstorar inte dina ögon lite uppmärksamhet och du ser fördelarna med att hänvisa till denna sida gott om lycka till. https://www.unalozdal.com/;

    Tack för informationen, broder, men om du berätta för dem under rätt ämne skulle titel vara menun
    Låt oss uppmärksamma var vi skriver

    Berlin
    deltagare

    Vi kommer att vara glada om du ger exempel på hälsa och dagliga behov.

    hosibab till
    deltagare

    Vi kommer att vara glada om du ger exempel på hälsa och dagliga behov.

    vårt dagliga behov arbete pågår snart jag kommer att dela med dig här

    Asarkaya
    besökaren

    tack

    turgutxnumx
    deltagare

    tack

Visar 9 svar - 1 till 9 (9 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.