Nya tyska ordspel från almancax

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    MuhaяяeM
    deltagare

    Hej!
    Förvaltningen av almanx är stolt över att presentera 5, ett annat tyskt ordspel, utarbetat av Java-utvecklaren Murat İNAN.

    Medan du kommer att ha kul med dessa spel kommer du att förbättra både tangentbordet och tyska.

    Låt oss nu introducera våra spel till dig, klicka bara på spelets namn (titel) för att spela.

    1-) Anagram Spel
    I detta spel tjänar du eller förlorar poäng genom att gissa rätt stavning av ord som ges genom att blanda bokstäver. Lär dig genom att skrapa ord i ditt sinne. Lös pussel och expandera ditt ordförråd.
    Med detta spel kommer du att minimera stavfel.

    2-) Soccer Word Game
    I det här spelet är du uppmanad att gissa betydelsen av ordet som står på mittfältet. Du måste kasta ordet till rätt slott med piltangenterna. Om din förutsägelse är korrekt, tjänar du poäng och om du antar fel, förlorar du poäng. Hitta rätt mål och gör inte mål i ditt eget mål.

    3-) The Walking Words Game
    I det här spelet kommer du att se många ord gå på skärmen samtidigt. Du ska alltid skriva det första ordet. Du kommer att få poäng för varje korrekt bokstav och förlora poäng för varje felaktig bokstav. Sessionen avslutas när minst ett av orden träffar den vänstra väggen på skärmen. För nya sessioner, dubbelklicka helt enkelt på skärmen. Slumpmässigt valda ord, slumpmässigt valda positioner i varje session... Med det här roliga spelet lär du dig både ord och förbättrar din skrivhastighet på tangentbordet.

    4-) Animerat Word Test Game
    I det här spelet ser du ett ord som kommer ner från toppen och tre slumpmässigt valda alternativ på skärmen. Du måste klicka på rätt ord med musen. Du kommer att få poäng som du klickar på rätt ord och du kommer att förlora poäng som du klickar på fel ord.

    5-) Keyboard Word Game
    I det här spelet kommer du att se ett ord som kommer ner från toppen av skärmen. Skriv detta ord på ditt tangentbord. Du får poäng för varje korrekt brev, och du kommer att förlora poäng för varje fel bokstav. Du kommer att lära dig ord och förbättra din skrivhastighet. Så snart du skriver rätt ord visas ett nytt slumpmässigt ord på skärmen. Passion för lärande och snabbskrivning ..

    Obs! Du måste ha den senaste versionen av Java installerad på din dator för att spela spelen, annars ser du bara en fyrkant som tar upp hälften av skärmen.

    datorn Klicka här för att ladda ner Java-program och installera programmet du hämtade.

    upphöjd
    deltagare

    Tack till er som förberett det, det var verkligen vackert...

    Men jag kan inte få nog att skriva orden som går som vatten...
    Vad sägs om om hastigheten på detta sänktes lite...

    …mysterium…
    deltagare

    Det är väldigt trevligt, tack... okej :) de är verkligen användbara, till exempel kan jag bara tänka på 3-5 ord på 2 minuter. :) Tack igen… :)

    Peppa
    deltagare

    effektivt sätt att lära dig din arbetskrafts superhälsa ..

    elifxnumx
    deltagare

    Jag tror att det bästa är att skapa Anagram och fotbollsordspel ;)
    Jag skulle vilja tacka Murat İNAN..Danke sehr...!! ;)

    Barisch
    deltagare

    Det var perfekt…
    Jag har spelat det första spelet, väldigt roligt och ord på detta sätt som turkiska / tyska att komma ihåg är lättare.
    Tack, okej :)

    Michael in
    deltagare

    Det är verkligen vackert, men jag tror att jag är en amatör, speciellt i aktiva sådana, det är väldigt svårt att hänga med...

    Tack ändå... ;)

    esma 41
    deltagare

    Jag tackar alla som bidragit.
    Till och med jag hade lite svårt med "gåord".  :) (även-normlade mitt tangentbord är snabbt)  ;D

    Men allt är fortfarande vackert.  ;)

    turad
    deltagare

    Jag kan inte spela.  :-

    MuhaяяeM
    deltagare

    Vad ser du till exempel på skärmen?
    Du säger att du har Java, men är du säker på att det här är den senaste versionen?

    turad
    deltagare

    Jag känner inte till den senaste versionen, men jag har just installerat. hur är den senaste versionen av javanin  :-

    turad
    deltagare

    vit grå färg

    MuhaяяeM
    deltagare

    Okej, Javaniz är inte den senaste versionen, så ser du den.

    Om du vill ta en titt här: https://www.java.com/tr/

    turad
    deltagare

    Tack min lärare nu.

    i poliwo
    deltagare

    Jag upptäckte bara spelen. Effektivt lärande. Murat, jag hoppas att uppföljaren kommer.

    Kärlek och räkningar

    salman
    deltagare

    Kära vänner, jag väntar på de vänner som kommer att ta ankara-examen den 6 april.

Visar 15 svar - 1 till 15 (20 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.