300 radiostationer live från Tyskland!!

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    Jentzsch
    besökaren

        https://www.surfmusik.de/land/deutschland 

        Vänner, jag tröttnade inte och räknade dem, 300 radiokanaler från varje stat och varje språk. 😮 Allt du behöver göra är att klicka på "live" bredvid kanalen du vill lyssna på. ;)
       

       

    upphöjd
    deltagare

    Tack min vän...

    teobromin
    deltagare

    När jag letade efter raido på nätet såg jag länken almancax först, det var underligt att det inte fanns några sidor kvar som jag inte har besökt den senaste halvtimme, oavsett om vår almancax sänder live-radio. Sedan när jag öppnar sidan läser jag artikeln från jentzschin. Nu använder jag de tyska sångerna, privilegiet för Almancax ehehe: D glad att jag blev av med alla mina nerver.

    jentzsch2
    deltagare

    Jag är så glad:))))))

    den ünlüfra
    deltagare

    hur kommer vi in ​​i dessa radioapparater
    snälla hjälp

    tekanna81c
    deltagare

    Killar, den här tyskaren är så förvirrad med mig. Finns det en vän som kan hjälpa mig?

    upphöjd
    deltagare

    Killar, den här tyskaren är så förvirrad med mig. Finns det en vän som kan hjälpa mig?

    hur kommer vi in ​​i dessa radioapparater
    snälla hjälp

    Hej vänner,

    Du anger länken från jentzsch. Och där till höger om den radio du vill lyssna på LIVE Du klickar på texten. Och du väntar lite. Ibland gör det inte ont, men oftast gör det det...

    tekanna81c
    deltagare

    Kära Unlufrau, har du hittat radioapparaterna

    den ünlüfra
    deltagare

    Jag fick tack
    upphöjd men knappt gör det inte ont.

    chronic_wak till
    deltagare

    tack så mycket

    jentzsch2
    deltagare

    Varsågod.. ;)

    ashley
    deltagare

    så vacker
    tack så mycket… :)

    ibo000
    deltagare

    Tack.

    Cansucuj
    deltagare

    hehehe :) coookkk quzeLLL yaaaaaaaaaaaaaaaa ;)
    Vielenn Dankkk! .. :)

    missbeatrixxnumx
    deltagare

    För elektro-älskare av punkrock:https://fcstpaulifm.radio.de/

    3,14
    deltagare

    –> Tack för ditt hårda arbete, bror. Jag ger en separat adress trots att den finns på listan. Klockan är nu 02:27 och även nu ges nyheterna på tyska. De som inte har tråkigt kan lyssna på tyska hela tiden här. Något som Hörverstehen Übung. Klicka för att lyssna på hr-iNFO.

Visar 15 svar - 1 till 15 (17 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.