Typ D nationell visumansökan (för företag) Kan jag få information

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    rosenfläck
    deltagare

    Först och främst, Hej, jag gick på visumintervjun i augusti och vi gav intervjun.
    Min gymnasieexamen är inom redovisningsområdet, men jag fortsätter mitt liv inom området datorer.
    och jag har ett personalutbildningscertifikat för reparationsunderhåll och reparationer från utbildningsministeriet och ett A1-certifikat från teol.
    Låt mig såklart berätta att jag också blev lurad av konsultfirman som några av dem.
    Jag gick in i intervjun, han frågade om du pratar språket, mitt namn, min ålder, var kom jag ifrån, jag pratade ärligt, det tog 5-10 minuter i snitt.
    1 månad senare fick jag ett avslagsbrev vars innehåll var att jag inte hade något språk- och yrkesbevis, men jag hade ett yrkesbevis i det.
    Som ett resultat av min forskning SEM de tog inte snällt emot honom.
    Nu har jag fått ett intyg från MYK igen, jag väntar. Jag hade mitt diplom och oräknade dokument apostille, jag kommer också att få detta inkommande dokument gjort, frågan i mitt sinne är: FMC Finns det något fall av att inte räkna dokumentet jag fick från
    Notera: Jag är inte en universitetsexamen, jag är en gymnasieexamen. Mina vänner som är universitetsakademiker ska inte prata om platser som Anabin som de har gjort, eftersom processen är riktigt komplicerad och jag väntar på kommentarer från vänner som jag som skyndade på processen. Kafé:)

  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.