dvd musik

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.

    Först och främst vill jag tacka almancax för dvd och ordkort. Ordkorten är bra, ordstorlekarna och färgerna på orden är väl förberedda. Lektionerna på DVD: n är också mycket väl och tydligt förklarade, men det finns ett problem. När jag ansluter DVD: n till datorn öppnas huvudmenyn automatiskt och en musik börjar spela här och när jag går in i en lektion fortsätter den musiken att spela eftersom lektionen öppnas oberoende av menyn. Följaktligen måste jag stänga menyn. Jag skulle vara glad om du hittar en lösning på detta problem. Tack.

    MuhaяяeM
    deltagare

    Ja, vi har hållit musikens längd lite längre, men problemet kommer att åtgärdas i våra nya DVD-skivor.
    Vi har cirka 600 ord i våra ordkort och vi har skrivit artikeln i 1 ord felaktigt förutom att det inte är några problem, för närvarande är våra ordkort uttömda, nya ordkort kommer att släppas i oktober och antalet kort och ord kommer att öka i våra nya produkter.
    Kort sagt, vi förbättrar ständigt våra produkter och innehåll, vi arbetar för att minska fraktkostnaderna du betalar.
    Tack för er uppmärksamhet.

Visar 1 svar (1 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.