Körkort och förutse

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    Fenerist
    deltagare

    Hej vänner, jag hade en fråga, jag fastnade på radarn på motorvägen för 3 veckor sedan, jag fick ett brev, jag undrade om jag åkte med 100 på 141 -vägen, jag undrade om jag hade körkort i Turkiet för ett år kom jag och bytte den i Tyskland, har jag en provresa eller för att jag redan hade körkort? Jag skulle vilja veta om jag är undantagen, jag skulle bli mycket glad om du kunde ge information om detta problem. .

    fuk_xnumx
    deltagare

    Ingen probezeitin, du kommer att ge tillstånd att undra men 1 månad

    yenicerixnumx
    deltagare

    Hej vänner, jag hade en fråga, jag fastnade på radarn på motorvägen för 3 veckor sedan, jag fick ett brev, jag undrade om jag åkte med 100 på 141 -vägen, jag undrade om jag hade körkort i Turkiet för ett år kom jag och bytte den i Tyskland, har jag en provresa eller för att jag redan hade körkort? Jag skulle vilja veta om jag är undantagen, jag skulle bli mycket glad om du kunde ge information om detta problem. .

    Ingen Probezeit. Enligt katalogen har du en straff på 200 euro, 2 poäng och 1 månaders körkortstraf om du är i innerorts.
    160 euro straff för außerorts dagar, 2 poäng, 1 månad licens.

Visar 2 svar - 1 till 2 (2 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.