Min fru lämnade in en falsk ansökan.

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    värdekan
    deltagare

    Som ni vet har jag öppnat ett ämne tidigare. Efter att ha bott under samma tak i 3 år och 4 månader med min fru lämnade jag mitt hus och återvände till Turkiet efter en svår konflikt och rastlöshet. Min fru åkte till ausländeramt två dagar senare och klagade på mig. De sa också att de har avslutat sin tid med dig och vunnit en session oberoende av dig. Trots detta gjorde han en attack och gav falska framställningar. Förmodligen tömde jag hela bankkontot och rymde osv. etc. Nu har jag en biljett till fredag, den här gången köpte jag en biljett till staden där min kusin bor, inte till den staden. Kommer jag att få jobb på flygplatsen i Tyskland med denna falska information han ger? Jag har redan en session fram till 1.

    fuk_xnumx
    deltagare

    Om han har klagat till polisen kommer de såklart att hämta dig vid flygplatsens ingång och förhöra dig.

    värdekan
    deltagare

    Om han har klagat till polisen kommer de såklart att hämta dig vid flygplatsens ingång och förhöra dig.

    ingen av dem är verkliga  ;) de kan titta på kontoauszuge. 😉

    hjärtlösa
    deltagare

    Jag kan för guds skull inte förstå hur dessa makar som gifte sig från Turkiet förödmjukar sig själva. :) stor. Chansen är stor att du har ett partnerkort, du kan ta ut pengar, låt oss säga. Nej, han är din fru, du kan ta ut pengarna, finns det något hinder för detta? Du behöver inte vara rädd, du behöver inte vara rädd, som den där hörnmusen, han hittade inte vad han ville ha från den utländska lägenheten, nu försöker han alla smutsiga saker, tveka inte, slappna av , det blir inga problem på flygplatsen, du dödade inte en man :)

    värdekan
    deltagare

    Jag kan för guds skull inte förstå hur dessa makar som gifte sig från Turkiet förödmjukar sig själva. :) stor. Chansen är stor att du har ett partnerkort, du kan ta ut pengar, låt oss säga. Nej, han är din fru, du kan ta ut pengarna, finns det något hinder för detta? Du behöver inte vara rädd, du behöver inte vara rädd, som den där hörnmusen, han hittade inte vad han ville ha från den utländska lägenheten, nu försöker han alla smutsiga saker, tveka inte, slappna av , det blir inga problem på flygplatsen, du dödade inte en man :)

    Ja, jag hade ett partnerkort. Båda våra löner kom till den disken. Så det är irrelevant 😂 Jag kan bevisa en fullständig lögn. Hans vänner har redan gett denna idé.

    zuzuduru
    deltagare

    Hej vänner, jag skickade ett e-postmeddelande till konsulatet om visum, min fru gick till utlänningskontoret, mina dokument gick inte, informationen om intervjun gjordes i Tyskland den 25 november. :) Mitt jobb är kvar efter nyår

    hjärtlösa
    deltagare

    Han attackerar människor för att han är arg, men han kan inte göra någonting. Välkända vänner i Tyskland ger sådana dumråd :)

Visar 6 svar - 1 till 6 (6 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.