Vill någon i Istanbul lära sig tyska och skicka A1-tentamen på en gång?

> Forum > Allmänna tyska och tyska A1 familjekombinationskurser > Vill någon i Istanbul lära sig tyska och skicka A1-tentamen på en gång?

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    Memduh
    deltagare

    Hej vänner, jag är Memduh GÜNGÖR.

    Jag bor i distriktet Beylikdüzü i Istanbul. Jag träffade Elif Hoca för 2 månader sedan genom Almancax. Jag intervjuade många kurser, men ingen av dem verkade uppriktig. Dess framgångar förklarar redan hur enkel utbildningen den ger. Efter långa diskussioner började jag ta lektioner av Elif och tog A23-provet den 2011 december 1. Resultaten kom igår och för 2 månader sedan, även om jag inte kunde ens några ord tyska, lyckades jag få 74 poäng på ett enda prov. Läraren Elif ger en så bra lektion att den är minnesvärd, och hon har också mycket bra resurser och data. I samma veva ger det en helt didaktisk utbildning, inte en utantillbörlig utbildning. Avståndet mellan mitt hem och platsen där jag tog lektioner är 2,5 - 3 timmar, och jag reste med kollektivtrafik i 6 timmar tur och retur varje gång. Jag sa LÅT VÄGEN VARA LÅNG OM TIDEN BLIR LÅNG, och jag gjorde det definitivt rätt. TACK LÄRARE, TACK TYSKA... De som söker en kurs i Istanbul, vandra inte förgäves, lärare Elif, det finns bara en pedagog i detta ämne och jag känner ingen annan pedagog.

    VISUELL DOKUMENTSÄKERHET ÄR NEDAN. (Det var min första tentamen och tro mig, jag var väldigt nervös. Jag hade ingen utbildning tidigare. Tack vare min lärare Elif fruktade jag både och lyckades. Hon blev inte bara lärare utan också vår syster.
    ONE SHOT FULL HIT ,,,,,

    a1.jpg

    mutim2
    deltagare

    En gedigen reklam görs för Elif Hodja :)

    Memduh
    deltagare

    Det är ingen reklam, broder, tro mig, fakta skrivs. Jag fick utbildning av honom personligen. Hon blev min lärare och min syster, Gud välsigne henne, jag skonar inte mina böner, speciellt på tentamensdagen, det var många som hade gått kurser från stora institutioner och gått det för tredje gången. Vi står nästan kvar med professorer jämfört med de som säger sig ha fått den bästa utbildningen....

    mutim2
    deltagare

    Det är sant, min vän, hur glad är du... Jag hoppas att du alltid träffar vackra människor enligt ditt hjärta..

    netalman genom
    deltagare

    Hej!

    Jag kunde inte stå ut för att mitt namn passerade, så jag ville skriva det. :) Istället för min annons försöker dessa vänner tacka GermanX för att de kommer från almanax, och - alla levande vet - den här perioden är verkligen svår och besvärlig, och människor förstår bara färgen på jobbet efter att de anmält sig till en kurs och tagit kursen De försöker bara hjälpa varandra så att de inte går fel.

    Jag tror att om det är någon som borde tackas här så är det Germanx-tjänstemännen, de var med oss ​​helt för Guds skull, utan att söka någon nytta av någon, inklusive mig. Det var verkligen inte mycket jag gjorde, jag gjorde bara min plikt. Detta är den korrekta. Det här är en plattform där alla, lärare och elever, kan göra nytta och hjälpa varandra. Må Gud välsigne alla som bidragit. Hälsningar och hälsningar…

    mutim2
    deltagare

    Hej!

    Jag kunde inte stå ut för att mitt namn passerade, så jag ville skriva det. :) Istället för min annons försöker dessa vänner tacka GermanX för att de kommer från almanax, och - alla levande vet - den här perioden är verkligen svår och besvärlig, och människor förstår bara färgen på jobbet efter att de anmält sig till en kurs och tagit kursen De försöker bara hjälpa varandra så att de inte går fel.

    Jag tror att om det är någon som borde tackas här så är det Germanx-tjänstemännen, de var med oss ​​helt för Guds skull, utan att söka någon nytta av någon, inklusive mig. Det var verkligen inte mycket jag gjorde, jag gjorde bara min plikt. Detta är den korrekta. Det här är en plattform där alla, lärare och elever, kan göra nytta och hjälpa varandra. Må Gud välsigne alla som bidragit. Hälsningar och hälsningar…

    På det här sättet fick vi veta vem vår lärare Elif är, jag önskar dig framgång ..

    netalman genom
    deltagare

    Danke Schön.  :)  Gud välsigne.

    fotoademxnumx
    deltagare

    Lärare Elif, jag är glad att jag kom till dig tack vare denna sida och jag hade nöjet att passera den på en gång, även om jag inte kan någon tyska. Må Gud välsigne dig och tyska. Jag är glad att jag rekommenderar min lärare Elif, som jag har rekommenderat till andra vänner här och som själv har lyckats med kursen i ett svep, både ekonomiskt och andligt.

      tentamen 01.20.2012
        resultat: 83
    Adam iron hälsar

    gurun
    deltagare

    Varför slutför vi kursen framgångsrikt på fyra veckor? Tyvärr, men även på din webbplats står det inte var kursen är. Du är inte tillförlitlig, det är enbart reklam.

    netalman genom
    deltagare

    VÅR PÅLITLIGHET BEVISAS AV DE CERTIFIKAT VI HAR BETALAT ÖVER ÅREN, DE HÖGA GRADERNA FÅTT I EXAMEN, OCH MISSLAGET ATT FÅ NÅGRA STUDENTER FÖR ATT FELLA PROVET.

    Orsaken till att vi inte skriver vår adress är inte bara den region vi befinner oss i, men vi deltar i hela Turkiet.

    OM DETTA INTE ÄR SÄKERT TILL DIG, KAN DU FRÅGA OSS MYNDIGHETER PÅ WEBBPLATSEN DU ÄR NU!

    MuhaяяeM
    deltagare

    Varför slutför vi kursen framgångsrikt på fyra veckor? Tyvärr, men även på din webbplats står det inte var kursen är. Du är inte tillförlitlig, det är enbart reklam.

    Statistik visar att det inte finns en enda student som inte har klarat A1-provet förrän idag.

    gurun
    deltagare

    Om vi ​​är logiska kan ingen 100% framgångsgaranti ges någonstans i världen. Hur kommer det sig att varje praktikant klarar provet? Det finns inte ens en adress på hemsidan än. Det står transport med ett fordon, men den angivna platsen är Göztepe. undrar hur man når =)

    dielosch
    deltagare

    Muharrem Admin, hur och var är den här kursen?

    MuhaяяeM
    deltagare

    Om vi ​​är logiska kan ingen 100% framgångsgaranti ges någonstans i världen. Hur kommer det sig att varje praktikant klarar provet? Det finns inte ens en adress på hemsidan än. Det står transport med ett fordon, men den angivna platsen är Göztepe. undrar hur man når =)

    Hundra procent framgångsgaranti har givits, framgångsgraden är uppenbar. Kommentarerna finns där ute.
    Det är upp till dig om du ska respektera det eller inte.

    MuhaяяeM
    deltagare

    Muharrem Admin, hur och var är den här kursen?

    Hej dielosch, långt borta, välkommen till forumet. :)
    Den tyska kursen i Istanbul tillhör vår lärare Elif, en av Germanx-instruktörerna, och framgångsgraden är mycket hög. :)

    gurun
    deltagare

    Jag tror att den här webbplatsen har ett avtal med Elif, jag förstår inte vad det är. Jag pratade med Elif själv på fredagen. Din webbplats var i ett helt annat tillstånd på fredagen. varför behöver jag söka efter detaljerad sökväg. Ustelik, sade Elif i telefon, jag har ett kontor. Jag ringde goethe-institutet och de känner inte någon sådan plats. så jag pratar inte utan forskning som jag

Visar 15 svar - 1 till 15 (20 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.