A1 Tyska familjeåterföreningsexamenskurs i Istanbul

> Forum > Allmänna tyska och tyska A1 familjekombinationskurser > A1 Tyska familjeåterföreningsexamenskurs i Istanbul

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    MuhaяяeM
    deltagare

    KÄRA MEDLEM OCH BESÖKARE, SOM almancax-TEAM HAR VI TJÄNT DIG I ÅR PÅ TYSK UTBILDNING OCH TYSK VISA, PASSPORT, A1-TEST, FAMILJEN ÅTERFÖRENING, UTBILDNING I TYSKLAND, VÅR BÄSTA PRINCIP, VÅR PRINCIP, VÅR BÄSTA ANSVAR. OCH GÖR DET FÖR DIN ANVÄNDNING.

    KÄRNA vänner, GÖR forskning I enlighet med RESULTATEN A1 EXAM 80% VILKA EXAMEN FÖRSTA inträde i KAZANAMIYOR.Y Den GÖRDA undersökningen ENLIGT RESULTAT I TURKIET vederbörligen A1 EXAMP FÖRBEREDT MED KURSANTAL OTYCKLIGT tre till fem än DEALA. FÖRSÖK ATT KURSERNA FÖR VÄN OTRYCKLIGT TRE FEMFÖR MÖNSTER MED ATT TALA MINNAS OCH SÄNDAS INGEN.

    MÅNGA SÅ HÄNDELSER HAR HÄNTTS I TURKIET OCH DU KAN SE TIO EXEMPEL I VÅRA FORUM. KÄRA VÄNNER, ANTAL KURSER I TURKIET ÄR RIKTIG LÅG.

    DÄRFÖR KAN DU DELA DE FINE TYSKA KURSARNA DU Känner HÄR.

    zilanxnumx
    deltagare

    Hej, allmän information för Tyskland, jag tänkte be till Österrike, vänner, moderatorer, jag skulle vara tacksam om du kunde svara, jag hade en familjeåterförening för Wien. Det har gått 13 månader. Vår handling har varit i polisen i 7 månader. De undersöker min frus första äktenskap. De misstänkte att hon var gift för uppehållstillstånd. När de först utredde stoppade åklagarmyndigheten utredningen. De inledde utredningen igen i december. De sa att de kommer att avvisa förhöret .

Visar 1 svar (1 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.