Öppna inte ämnet innan du läser här

> Forum > Frågor och svar om tyska lektioner > Öppna inte ämnet innan du läser här

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    MuhaяяeM
    deltagare
    SAKER ATT TÄNKA PÅ NÄR DU ÖPPAR ETT ÄMNE

    * ANVÄND ALDRIG NÅGRA ORD I ÄMNESTITELN SOM MYCKET – Brådskande – HJÄLP – SNÄLLA – SE HÄR – KAN DU SE?

    * ANVÄND INTE NÅGRA ANDRA TECKEN ÄN PERIOD, KOMMA OCH FRÅGETEKEN I ÄMNESTITELLEN

    * DITT ÄMNE SKA VARA EN KORT SAMMANFATTNING AV DITT MEDDELANDE OCH MÅSTE GE EN IDÉ OM DITT MEDDELANDE

    * VARJE FRÅGA SKA UNDER ETT SÄRSKILT ÄMNE, TWEKA INTE ATT ÖPPNA ETT ÄMNE

    * SKRIV INTE ÄMNESTITELN MED VERSALER

    ahmad
    deltagare

    Vi tar ett exempel från dig utan att skriva med versaler, men jag berättade om dessa frågor från honom.

    MuhaяяeM
    deltagare

    Jag är ledsen min vän, jag kommer inte skriva igen ;)

    baturay_
    deltagare

    jag kommer att överväga detta

    aysunnn
    deltagare

    hej, jag är ny medlem, jag vet inte hur jag ska använda den här sidan än, kan du hjälpa mig, jag har precis börjat kursen, det är 3 dagar och även om tentastressen fortfarande är 3 dagar kan jag inte bli av med det, jag vill ha information om provet och lära mig mer tyska

    smeta
    deltagare

    Hej, jag skulle vilja fråga om du kan ge en lista över de platser där verbet sein används.

    hopplöst
    deltagare

    åh mina vänner, jag kan inte prata på något sätt

    grizzly
    deltagare

    Jag tycker att det borde vara bäst. :)


    hej killar, jag vill få information från er jag gjorde en släktträff till Tyskland men min fru har ett 1 år gammalt barn hon föddes där vid 3 år gammal min fru arbetar och har ett hem tror ni att de har problem med en 1 års session, tror du att det finns möjlighet att skicka ett avslag, tsk

    hej killar, jag vill få information från er jag gjorde en släktträff till Tyskland men min fru har ett 1 år gammalt barn som föddes där vid 3 års ålder min fru arbetar och har ett hus

    mer19
    deltagare

    Jag vill öppna ett ämne men jag kunde inte. Kan du berätta hur man öppnar

    mer19
    deltagare

    Entschuldigung... ich habe gefunden applåder :)

    den türkkız
    deltagare

    hej, jag är ny medlem, jag vet inte hur jag ska använda den här sidan än, kan du hjälpa mig, jag har precis börjat kursen, det är 3 dagar och även om tentastressen fortfarande är 3 dagar kan jag inte bli av med det, jag vill ha information om provet och lära mig mer tyska

    Välkommen då, vi väntar på dig på cafe German :haha:

    adaizm är
    deltagare

    hej, jag är ny medlem, jag vet inte hur jag ska använda den här sidan än, kan du hjälpa mig, jag har precis börjat kursen, det är 3 dagar och även om tentastressen fortfarande är 3 dagar kan jag inte bli av med det, jag vill ha information om provet och lära mig mer tyska

    Utöka ditt ordförråd... Ladda ner massor av tyska dialoger som MP-filer till din mobiltelefon och lyssna med hörlurar..

    börja med att memorera grundläggande dagliga behovsmönster
    till exempel behöver jag det (ich brauche ) eller snälla ge mig ett glas vatten) Können sie bitte ein glas wasser bringer)
    was kostet(hur mycket hur mycket) ich komme aus der türkei (jag kommer från Turkiet) woher kommen sie(var kommer du ifrån)

    till exempel enkla dagliga nya bekantskaper eller grundläggande behov av meningsmönster..

    lycka till

    nilakk
    deltagare

    Tack för din varning. Jag skall överväga :)

Visar 14 svar - 1 till 14 (14 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.