Session Problem

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.

    Vänner, jag började skilsmässaperioden från min man för 6 månader sedan, på grund av några anledningar och eftersom han inte tog hand om barnen, eftersom han hade ett psykiskt problem, tog jag mina barn till Turkiet genom att skriva på vollmacht. Jag tog dem hemma vid 3-tiden den dagen.

    Jag åkte till ausland idag, jag tog den 3-åriga sessionen från en annan stad med ursäkten att byta adress och de gav en 6-månaders session och de sa ta med barnen och låt oss ge tillbaka den 3-åriga sessionen. detta är olagligt och jag gör en mini-jop på en restaurang varje månad, jag köper 400 från jopcenter och skickar till mina barn, jag gör också de här olika sakerna jag rullar på grytan just nu genom att göra det, jag är spara pengar, jag är nyfiken på mig. Kan de skicka

    Barnen är tyska medborgare och när du säger ta med domaren säger de att vi ska hjälpa dig, kort sagt, de vill att jag ska ta med barnen.

    hjärtlösa
    deltagare

    Hälsningar, jag vet inte dina barns ålder. Få statligt stöd, ta i alla fall hand om dina barn, inga bosättningsproblem. Dina barns framtid kommer att bli bättre här. Kommentar. Jag undviker att göra det, jag vill inte förvirra dig. Om du inte har möjlighet att ta hand om barnen, när du tar med dem, kommer de att ta barnen ifrån dig ändå. Om jag var du är barnen väldigt små. Om inte skulle jag ta med den hit och titta på den själv. Av nödvändighet lämnade du det till Turkiet, jag är den enda. Som barnpappa klarade jag inte av att vara skild från mitt barn i månader. Jag skriver ut om det behövs. Jag skulle säga till Tyskland, jag skulle antingen återvända till Turkiet med mitt barn eller så skulle jag se det som ett pass i Tyskland. Mitt mål är inte att döma dig. min ödmjuka åsikt

    Hälsningar, jag vet inte dina barns ålder. Få statligt stöd, ta i alla fall hand om dina barn, inga bosättningsproblem. Dina barns framtid kommer att bli bättre här. Kommentar. Jag undviker att göra det, jag vill inte förvirra dig. Om du inte har möjlighet att ta hand om barnen, när du tar med dem, kommer de att ta barnen ifrån dig ändå. Om jag var du är barnen väldigt små. Om inte skulle jag ta med den hit och titta på den själv. Av nödvändighet lämnade du det till Turkiet, jag är den enda. Som barnpappa klarade jag inte av att vara skild från mitt barn i månader. Jag skriver ut om det behövs. Jag skulle säga till Tyskland, jag skulle antingen återvända till Turkiet med mitt barn eller så skulle jag se det som ett pass i Tyskland. Mitt mål är inte att döma dig. min ödmjuka åsikt

    Vad menar du, lärare, barnen har problem som att bli avförda, jag skickar dem 800 euro varje månad, min mamma tar väl hand om dem, jag köper allt, en är 6, en är 5, en är 1 år gammal , Jag vill att de slutar för nu. De flesta av dem har ont blod, jag tänker inte ta med dem för nu, låt dem förstå kurvan och sanningen, vi får se senare, min fru är sjuk och jag trött, jag ska skilja mig nu för tiden

    hjärtlösa
    deltagare

    Du har ett ettårigt barn, medan andra kanske är äldre, men de tror att de inte kan ta hand om de barnen.Du tog dem till Turkiet som du gör nu, för du kan inte (med rätta) ta hand om dem. Du säger hur de ska ta det, men de kommer att ta det, mamma är sjuk, må Gud läka dig, du kan inte se på det och du missade det i deras ögon, hur många barn du än har. Sukret till 6-månaders sessionen Allas liv är som sagt deras egen sak, bli inte förolämpad. Jag ser efter mina ord som pappa. Jag kan inte hålla mig borta från mitt barn, du står halal. Låt det vara. Du pratar om samma sak, jag sa det också, ros. De ser ut som 1000 euro per månad. Skicka det, det spelar ingen roll.

    Du har ett ettårigt barn, medan andra kanske är äldre, men de tror att de inte kan ta hand om de barnen.Du tog dem till Turkiet som du gör nu, för du kan inte (med rätta) ta hand om dem. Du säger hur de ska ta det, men det kommer de, mamma är sjuk, må Gud läka dig, du kan inte se på det och du har missat det i deras ögon, hur många barn du än har. Sukret till 6-månaders sessionen Allas liv är som sagt deras egen sak, bli inte förolämpad. Jag ser efter mina ord som pappa. Jag kan inte hålla mig borta från mitt barn, du står halal. Låt det vara. Du pratar om samma sak, jag sa det också, ros. De ser ut som 1000 euro per månad. Skicka det, det spelar ingen roll.

    Jag fick vollmach av min fru att jag inte kan titta eftersom jag har ett psykiskt problem

    Anledningen till att jag tog barnen var för att de inte kunde ta hand om dem och staten skulle ta dem ifrån mig.De sa att de skjuter barnen.

    I augusti igår kväll sa de till mig att ta med barnen så ska vi ge dig din session, jag accepterade inte, jag sa, om du tvingar för mycket, jag går sa jag, låt oss hitta en medelväg, låt oss ge 6 månader , efter de första 3 månaderna, sa det 6 månader senare, jag fick 6 månaders unbefritz, sedan köpte jag den i måndags, men de frågar hela tiden barnen och de säger ta dem, jag kommer att få deras fullmakt från Turkiet , sedan enligt situationen, enligt rörelsen. Jag kommer att flytta

    Enligt hans mening, kan de säga gå, jag pratade med arbetsplatsen, de kommer att visa det i sin helhet, då kan det bli en förändring, jag hade ett 4-årigt äktenskap, är det normalt, de borde ge mig 6 ​​månader

    miacollogne
    deltagare

    Jugenamt ansvarar för alla barn som bor i Tyskland. Dina barn är tyska medborgare, dessutom får du kindergeld för 3 barn. Du skickar de pengarna till Turkiet. Nej, du sa att de borde se kulturen, grymhet osv, det är ursäkter. Dessutom är livet och utbildningen i Tyskland mycket bättre än i Turkiet. Barnen finns varken i mamman eller pappan. Om jag var Jugenamt skulle jag ta barnen ifrån dig och ge dem till pflegefamily eller så skulle jag deportera dig till Turkiet. Be att de inte sparkade dig.

    Jugenamt ansvarar för alla barn som bor i Tyskland. Dina barn är tyska medborgare, dessutom får du kindergeld för 3 barn. Du skickar de pengarna till Turkiet. Nej, du sa att de borde se kulturen, grymhet osv, det är ursäkter. Dessutom är livet och utbildningen i Tyskland mycket bättre än i Turkiet. Barnen finns varken i mamman eller pappan. Om jag var Jugenamt skulle jag ta barnen ifrån dig och ge dem till pflegefamily eller så skulle jag deportera dig till Turkiet. Be att de inte sparkade dig.

    Broder, jag svär, jag förstår inte varför jag inte vet att jag köpte den.

    Jag får inga pengar, jag gick efter att jag fick dem, för min fru sa det inte till mig, och barnet tog sina pengar och gjorde upp för sig själv.


    Jugenamt ansvarar för alla barn som bor i Tyskland. Dina barn är tyska medborgare, dessutom får du kindergeld för 3 barn. Du skickar de pengarna till Turkiet. Nej, du sa att de borde se kulturen, grymhet osv, det är ursäkter. Dessutom är livet och utbildningen i Tyskland mycket bättre än i Turkiet. Barnen finns varken i mamman eller pappan. Om jag var Jugenamt skulle jag ta barnen ifrån dig och ge dem till pflegefamily eller så skulle jag deportera dig till Turkiet. Be att de inte sparkade dig.

    Det verkar som om Tysklands regering matar dig väl med en mycket tom kommentar.

    Barnet fick inga pengar.

    fuk_xnumx
    deltagare

    Hur vet du, hur skyller du på den här mannen?

    Jugenamt ansvarar för alla barn som bor i Tyskland. Dina barn är tyska medborgare, dessutom får du kindergeld för 3 barn. Du skickar de pengarna till Turkiet. Nej, du sa att de borde se kulturen, grymhet osv, det är ursäkter. Dessutom är livet och utbildningen i Tyskland mycket bättre än i Turkiet. Barnen finns varken i mamman eller pappan. Om jag var Jugenamt skulle jag ta barnen ifrån dig och ge dem till pflegefamily eller så skulle jag deportera dig till Turkiet. Be att de inte sparkade dig.

    Hur vet du, hur skyller du på den här mannen?

    Han talar fel, sir.

    hjärtlösa
    deltagare

    Mest. Skön. Don, stanna med dina barn i Turkiet, hitta ett jobb, arbeta, stäng din Tyskland-bok. När barnens tyska medborgare växer upp bestämmer de själva var de ska bo. Seriöst, jag kan inte förstå vissa saker ibland, ex-fru till mig. Om han säger att han inte vill ta vårt barn så stannar jag inte en minut och vänder mig till tr. Du har inte ett utan tre barn, bror. Vad gör du, gå till dina barn, de blir utan mamma

    Mest. Skön. Don, stanna med dina barn i Turkiet, hitta ett jobb, arbeta, stäng din Tyskland-bok. När barnens tyska medborgare växer upp bestämmer de själva var de ska bo. Seriöst, jag kan inte förstå vissa saker ibland, ex-fru till mig. Om han säger att han inte vill ta vårt barn så stannar jag inte en minut och vänder mig till tr. Du har inte ett utan tre barn, bror. Vad gör du, gå till dina barn, de blir utan mamma

    Min lärare, jag träffar en kvinna, hon accepterar mina barn, hon accepterar i jugedam, hon tycker att det blir okej när vi är gifta.

    För tillfället samlar jag in lite pengar, jag jobbar på en restaurang och har det bra där, jag tjänar bra pengar, förhoppningsvis ska jag gifta mig och föra barnen i år.

    hjärtlösa
    deltagare

    Min bror är hjälplös, jag förstår hur det är mot någon du just träffat. Du kommer att anförtro dina barn till allas liv, men låt mig säga dig tydligt, du skrev så här mycket, jag förstår av dig att du bryr dig om Tyskland mer än dina barn, inget illa. Han verkar vara vad jag sa

    Min bror är hjälplös, jag förstår hur det är mot någon du just träffat. Du kommer att anförtro dina barn till allas liv, men låt mig säga dig tydligt, du skrev så här mycket, jag förstår av dig att du bryr dig om Tyskland mer än dina barn, inget illa. Han verkar vara vad jag sa

    Det är inte så, lärare, jag tjänar här och jag skickar 200 300 euro till mina barn och min familj varje vecka. Åker jag till Turkiet, om jag får 100 lira, är kontot klart.

    hjärtlösa
    deltagare

    Jag vet inte bror, ditt liv är en svår situation, må Gud hjälpa dig

Visar 15 svar - 1 till 15 (29 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.