Om reseförsäkring...

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    trapper
    deltagare

    Vänner, jag åker till Tyskland på söndag, måste jag ha en reseförsäkring för detta?? Dessutom tillkommer en passstämpelavgift på 15 lira. Kan jag få det på flygplatsen eller måste jag gå till finanskontoret och hämta det? Tack för hjälpen.

    tugce_doerj är
    deltagare

    Du kan få stämpeln från flygplatsen, jag fick den därifrån. Om du kommer med familjeåterförening behöver du inte reseförsäkring. du behöver försäkring om du kommer till turist

    trapper
    deltagare

    Du kan få stämpeln från flygplatsen, jag fick den därifrån. Om du kommer med familjeåterförening behöver du inte reseförsäkring. du behöver försäkring om du kommer till turist

    hmm.. Jag förstår, tack.. planet är på natten.. fast den där platsen där frimärken tas är öppen 7/24, eller hur...?

    tugce_doerj är
    deltagare

    Jag köpte den när du först kom hit. Du får den redan en gång. När du har fått din session behöver du inte den igen. Jag antar att jag gick på planet som 1. Så det var öppet klockan 12 och jag vet inte om det skulle vara öppet mycket sent på kvällen. Det borde vara klart.

    trapper
    deltagare

    Jag köpte den när du först kom hit. Du får den redan en gång. När du har fått din session behöver du inte den igen. Jag antar att jag gick på planet som 1. Så det var öppet klockan 12 och jag vet inte om det skulle vara öppet mycket sent på kvällen. Det borde vara klart.

    OK..Jag löste det...Jag lämnade inte mitt jobb åt slumpen, jag begärde det från Ziraat Bank..Tack för hjälpen min vän..Tack..

    tugce_doerj är
    deltagare

    okej :) ha en trevlig resa

    trapper
    deltagare

    okej :) ha en trevlig resa

    Tack.. okej :)

    ScreaM18
    deltagare

    ;))))

Visar 7 svar - 1 till 7 (7 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.