Prata på tyska via Skype

> Forum > Tyska forumspel och tyska praxis > Prata på tyska via Skype

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    artificiell
    deltagare

    Om någon vill, lägg till mig. På kvällarna kan vi prata om det tema vi har bestämt (Deutsche welle ball themas är vanligtvis).

    Nivå B1, mitt tal är dåligt. Jag pratar med utlänningar på det här sättet, men jag trodde att det kunde vara bättre att prata med turkiska vänner på grund av tidsskillnader och ibland skype-problem.

    Skype: artificiell76

    3,14
    deltagare

    –> Guds samtycke är viktigare än något annat. Jag skulle vilja hjälpa dig för guds skull, men jag vet inte hur jag kan hjälpa för min tid är väldigt begränsad. Förresten, vad är ditt kön? Jag måste veta detta innan jag kan lägga till dig. För jag föredrar att kvinnor pratar med kvinnor och män för att prata med män. Vi råder vår profet (frid vare med honom) att inte vara ensamma med det motsatta könet. (Allahümme Salli Ala Sayyidina Muhammedin och Ala Ali Sayyidina Muhammed)

    artificiell
    deltagare

    Jag är den tidigare personen.

    3,14
    deltagare

    –> Då lägger jag till det brorsan. :)

    3,14
    deltagare

    –> Vi träffade en vän på Skype några gånger. Det var produktivt, jag hoppas att jag kunde hjälpa till.

    kenkogs
    deltagare

    Jag är på kenkogs1 a2-nivå

Visar 5 svar - 1 till 5 (5 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.