Tyskland Turkiet Evden Eve Shipping

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    melikexnumx
    deltagare

    Hej, vi som MCS Logistics erbjuder internationell hem-till-hem-transporttjänst.

    Genom att använda processer som sjö, luft, landjärnväg utför vi transporten av folks personliga tillhörigheter (det kan vara alla saker som borde finnas i ett hus) och fordonet de kör till varje punkt i världen.

    Om du vill ta med dina hushållsartiklar från Europa och ta dem dit, kommer jag att försöka förmedla flytande information om detta ämne så mycket jag kan.

    Vårt företag erbjuder tjänster från att ta varorna till din hemadress genom att packa dem på din hemadress, oavsett var i landet du ska åka, passera varorna genom tullen, ta med dem till din hemadress, ta med dem hem, enkla möbler installation.

    Vårt företag har ett huvudkontor i Istanbul och ett nederländskt distributionskontor.

    +90216 521 21 52
    mcslogistics

    melikexnumx
    deltagare

    Kontakta oss via mcslojistik för prissättning av våra dokument.

    k.uguz
    deltagare

    Jag upplevde några ord att skriva för denna titel och ville dela dem med er, mina kära vänner. Vänner, jag flyttade med ett företag som heter ******** för 2 månader sedan. En vän till mig rekommenderade det till mig, killarna gör rent arbete och jag skulle rekommendera det till alla som funderar på ett företagsföretag. Jag tror att det har gått två månader nu och jag rekommenderar det till mina vänner som överväger specialerbjudanden för Tyskland. okej okej:)

Visar 2 svar - 1 till 2 (2 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.