Gratis tyska ordkortskampanj lanserade

< Forum < Nyheter och meddelanden om Almancax produkter och tjänster < Gratis tyska ordkortskampanj lanserade

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    MuhaяяeM
    deltagare
    UPPDATERING: VÅRT GRATIS TYSKA UTBILDNINGSKAMPANJER ÄR AVSLUTNA OCH TACK FÖR HÄNDLIG UPPGIFT FÖR ALLA VÅRA MEDLEMMAR OCH BESÖKARE.
    VÅRA PRODUKTER ERBJUDS FÖR SÄLJNING OCH DU KAN ÄGA VÅRA PRODUKTER genom att BETALA ETT PRIS UTOM MARKNADSVÄRDET.

    chock! chock! chock!

    DET HÖRDES INTE! INTE SETT! INTE GIVIT!

    EN ANDRA FANTASTISK KAMPANJ FRÅN DEN MEST GRATIS HEMSIDAN!

    Som det är känt har vi skickat den tyska EDUCATION DVD, som är den mest önskade produkten i undersökningen vi har anordnat under de senaste månaderna, gratis i cirka 2 månader.
    Nu är vi glada att kunna presentera vår produkt, GERMAN WORD CARDS, som hamnar på andra plats bland de mest önskade produkterna i vår undersökning, och vi tillkännager namnet på vår kampanj:

    DET LÄRS INTE FRÅN TYSK!
    DİLEYENE GERMAN EDUCATION DVD
    DİLEYENE TYSKA ORDKORT
    BÅDA TILL ÖNSKAN
    HELT GRATIS
    LADDNING FRÅN DIG
    PRODUKTER FRÅN OSS

    Funktioner i våra tyska flashcards:

    1. Till skillnad från ordkorten på marknaden är artiklarna skrivna med mycket stora teckensnitt, det är väldigt lätt att läsa.
    2. Varje kort har 10-14 ord på ena sidan, korten ligger rygg mot rygg, det finns totalt 23 kort. Mer än 600 ord ges med sina pluralformer och artiklar. Dessutom har 60 tyska talmönster lagts till.
    3. Det här är orden som de som förbereder sig för A1-provet måste kunna.
    4. De är de mest använda orden i det dagliga livet.
    5. Korten är cellofanbelagda, det är svårt att riva och slita.
    6. Visitkortstorlek, lätt att bära.

    Nedan finns bilder på några kort, antalet kort som ska skickas är 20, det finns cirka 600 ord.
    Orden ges med sina pluraler och artiklar.

    Bilder från tyska DVD-skivor och flashkort:


    tysk-set-1.jpg

    tysk-set-2.jpg

    tysk-set-3.jpg

    tysk-set-4.jpg

    Våra TYSKA ORDKORT har börjat skickas med TYSKA UTBILDNINGSDVDEN från och med idag.
    Eftersom antalet produkter har ökat, ÖKAR INTE LASTAVGIFTEN, fraktavgiften har INTE FÖRÄNDRATS, som vanligt ligger den på mellan 7 och 9 TL enligt städerna.

    Tack för ditt intresse för den ledande tyska utbildningssidan almancax och almancax-produkter.

    gokhan.gzl
    deltagare

    Jag skulle vilja tacka cheferna för almacax-sajten för att de gav dvd:n till lasten utan att vänta på att den skulle komma ut. Jag kommer bara att göra en liten förfrågan, om jag inte tar bort ordkorten i lasten som skickas till mig, kan våra kära chefer skicka ordkorten till oss?
    Ha en bra dag

    MuhaяяeM
    deltagare

    Eftersom våra ordkort började delas ut från och med måndagen kunde kort inte skickas till de som efterfrågat DVD före detta datum, endast DVD skickades.
    Självklart kan vi även skicka korten förutsatt att du betalar fraktavgiften.

    netalman genom
    deltagare

    Hej!

    Liksom alla tjänster du har tillhandahållit gratis, kommer dessa nya kort att vara till stor hjälp för dem som vill lära sig tyska, och deras arbete kommer att bli mycket enklare när de förbereder sig för proven. Gud välsigne dig. Vi önskar er fortsatt framgång.

    saalesk
    deltagare

    DVD:n kom idag. Tack till Germanx personal

    pappa81
    deltagare

    Först och främst bra jobbat, produkten har anlänt från och med idag. Produkten är bra, men det finns ett problem. Det är nödvändigt att informera köparna exakt. Ett belopp på 7 - 9 TL angavs angående fraktavgiften. I gissade att avgiften var hög eftersom jag hade skickat den via PTT-last tidigare. Det blev så här, jag frågade officeren varför det var så högt, och till slut var det inte ens 1 desi. Vad jag fick höra var priset på produkten inuti + fraktavgift. Jag tror att det skulle vara mer effektivt om produkten inte var gratis men till ett lågt pris. Produkten är bra. Mitt syfte är att informera folk. Det jag fick är 1 DVD + 20 ordkort, som sagt.

    Lycka till med ditt fortsatta arbete.

    MuhaяяeM
    deltagare

    Hej, vi har gjort ett uttalande om detta ämne några gånger tidigare, låt oss göra det igen.
    Först och främst skulle jag vilja informera dig om följande: Det finns två sätt att skicka last, den första är FRAKT BETALNING LASTär den andra KÖPARBETALNING LAST'Sluta.
    Last med avsändarbetalning är alltid billigare överallt, jag tror att lasten du skickat från PTT är med största sannolikhet last med avsändarbetalning, när du skickar last från PTT och du betalar för det (dvs BETALNING BETALNING CARGO) över hela Turkiet är det för närvarande 4 TL. I .SHIPPING PAYMENT CARGO är transaktionerna enkla, du betalar avgiften och skickar lasten till den plats du önskar.

    MEN KÖPARBETALNING CARGO operationer är olika. Speciellt PTT Cargo utför olika operationer för last med köparbetalning, det vill säga med ANNAN BETALNING BETALNING, jämfört med andra fraktföretag. Du kan till exempel gå till xxx fraktföretag och skicka en last med köparens betalning utan att betala. , tar fraktavgiften från köparen.
    Men PTT Cargo är inte så här, PTT Cargo överväger möjligheten att köparen inte betalar fraktavgiften och säger till dig detta när du skickar KÖPARBETALD LASTER: "du betalar fraktavgiften i förskott, när vi levererar lasten tar vi ut avgiften från köparen och överför den till dig.säger han och tillägger:När vi överför fraktavgiften vi får från köparen till dig tar vi även ut överlåtelseavgiften Eftersom vi får fraktpengarna från köparen faller denna transaktion in i kategorin hämtning vid dörren och vi får även en hämtningsavgift på dörren får vi även en fast avgift..” säger.
    Därför, när vi skickar last, betalar vi fraktavgiften i förskott, sedan överförs avgiften som erhållits från köparen till våra konton, överföringskostnaden och utgifterna jag har nämnt ovan återspeglas också till köparen, och vi berättar redan för alla våra besökare att LASTAVGIFTEN BLIR 8-9 TL innan beställning.
    Nu kommer du att säga, "Om så är fallet, varför skickar du inte med andra företag?" Vi kontaktade även andra företag, men vi fick ett negativt svar. Eftersom andra företag inte garanterar sig själva som PTT säger de "vi kan inte skicka tusentals laster varje månad BETALAT AV KÖPEN", eftersom ingen kan garantera att dessa laster accepteras Ej accepterad last går tillbaka till fraktbolaget som förlust.
    Som ett resultat, även om vi ibland har problem, skickar vi last på detta sätt eftersom det är den billigaste och enda metoden för våra besökare.

    bernaca
    deltagare

    Hej!

    Jag köpte CD-skivor förut, nu vill jag köpa tyska ordkort. Hur kan jag ansöka? Kan du hjälpa mig?

    Tack,

    metall
    deltagare

    Jag vill också ha den, hur kan jag beställa den?

    3,14
    deltagare

    –> Vad kostar DVD-skivor och kort? Jag kanske har vänner som vill bidra och göra nytta.

    –> Priser skrivs även i underämnena. Kostnaden för att vara inaktiv under en lång tid... :'(

Visar 9 svar - 1 till 9 (9 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.