www.almancax.com Team

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    redaktör
    besökaren
    WEBMASTER & ADMINISTRATÖR
    Muharrem EFE
    TYSKA INSTRUKTÖRER
    Muharrem EFE
    Elif gorgulu

    acelyaxnumx
    deltagare

    Tack alla. Jag kan verkligen inte hitta ord att säga, ni har gjort ett utmärkt jobb. De sa inte förgäves att jag skulle vara slav i 40 år till någon som lärde mig ett brev. Vi, era medlemmar, kanske inte kan vara dina slavar, men var säker, våra böner kommer alltid att vara med dig. Må Gud ge dig vad du än önskar. Tack så mycket. Kramar. Med massor av kärlek……

    den kelebekgib
    deltagare

    Jag vill uttrycka mitt tack till hela teamet som bidragit till detta arbete. Alla mycket hjälpsamma och uppriktiga. Varsågod!

    du mirakel
    deltagare

    trevlig sida, den som söker hittar den, jag hittade den :)

    andic
    deltagare

    Tack till alla som bidragit. Du är toppen ….

    EVO
    deltagare

    tack så mycket denna sida kommer att vara mycket användbar för mig

    den masilh
    deltagare

    …den nya versionen av sajten är väldigt trevlig; Bra gjort till alla.

    acelyaxnumx
    deltagare

    Med vänlig hälsning för denna onda öga pärla på tyska....

    Eurovision
    deltagare

    Jag önskar dig fortsatt framgång

    MuhaяяeM
    deltagare

    Tack allihopa :)

    Derin
    deltagare

    TACK TILL ALLA SOM BIDRAGAT...

    den Lehrer
    deltagare

    DET ÄR EN MYCKET FRAMGÅNGSÖKAD WEBBPLATS... GLAD JAG ÄR MEDLEM PÅ DENNA WEBBPLATS Också...

    den asigitarc
    deltagare

    sim. Jag är en ny medlem. Jag studerar på Anatolian High School. Även om jag har sett många saker jag har lärt mig i åratal kan vi inte säga att jag kan göra: S morgondagens programkrig vi sökte efter en bra källa på internet kom över den här webbplatsen. Tack så mycket till dig :) Även hitta tyska på nätet var ett problem för mig :)

    smyrna
    deltagare

      Vad tycker du att anledningen till att du inte lär dig tyska är din upproriska gitarr? ;) Jag är säker på att du hittar mer än vi letar efter här.

    den asigitarc
    deltagare

    HB :) tack :) ja jag kan spendera mer tid på min gitarr :P Provet var idag. Det var mediokert: jag jobbade hårt härifrån... Tja, när du försöker lära dig allt på en dag är det allt som finns. :)

    Mcscream
    deltagare

    http://WwW.aLmAncAx.CoM Oändligt tack till ditt teamhälsa för dina ansträngningar Vänner Jag har följt din webbplats en kort tid igår kväll Jag gjorde mitt medlemskap Jag är verkligen glad att vara med dig Du gör ett mycket användbart och mycket hjälpsamt jobb Jag önskar dig framgång med din Framgång Arkadşlar ;) lycka till…

Visar 15 svar - 1 till 15 (83 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.