VÄNNER!... LÅT MIG TA ETT DJUPT ANDAS!... MITT VISUM HAR KOMMER!...

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    älskling
    deltagare

    Jag har allmänt varit med som åskådare eftersom jag har varit väldigt pessimistisk fram till nu... Du har dock hjälpt mig mycket... Speciellt angående A1-provet... Jag klarade mig med lätthet, tack vare dig... Jag kan hjälpa alla som behöver hjälp inom min tid... Nu vill jag tacka er alla utan att tveka... Låt ingen demoraliseras... Det finns bara att vänta, det saknas, det finns besvikelse, där är ett tålamodsprov... Kort sagt, det är allt... så mycket har packats in i detta ena år... Förberedelser inför bröllopet hela året, samtidigt jobbar på jobbet, stress och nerver, hur ska jag förklara ... Jag vet att du förstår... Vad jag säger... Vänner gillar... Slappna av... Gör vad som efterfrågas, inget mer... Prioritera din makes lön och huset som ligger ovanpå den... Ge din examen , resten är bara ett pass och en stämpel med ett foto där det står VISUM fast i passet... Ska du säga att det här är allt jag saknar... Jag väntar fortfarande på min man... Jag saknar honom så mycket... Jag kan Förklara det inte för dig... Bröllopet i augusti, sedan smekmånaden för att lindra all denna stress, och sedan resan... Till den enda personen för vilken något kan göras för mig... Min fru... Må allas längtan ta slut... Tack igen till alla... VEEEEEEEEEEE! NOWIIIIIIIII!:::::: KOM IGEN TANT!!!!!!! halayy:) halayy:) halayy:) hiihi:) hiihi:) hiihi:) yuppie:) yuppi:) klapp:) klapp:) klapp:) dans:) dans:) dans:)

    mavili_mavis
    deltagare

    min kära vän, jag läste vad du skrev, skrev du mycket bra, jag hoppas att ditt nästa liv kommer att vara fritt från stress, med kärlek och lycka

    Gud välsigne dig och hjälpa dig :)

    smile35
    deltagare

    Jag upplever allt du sa, min vän, jag är en av dem som ansökte i april, precis som du, jag väntar fortfarande den 8:e april, det finns inga intriger, det finns inga dokument, allt är tillgängligt.. Lycka till min vän, jag är jätteglad för din skull, hoppas du får chansen,, du nämnde lön och hus, hur mycket var din lön?

    avskyr
    deltagare

    Kom igen, var tydlig, min vän, hirs, till dina vänner som väntar på visum.

Visar 3 svar - 1 till 3 (3 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.