Gratis Tyska Training Kit Kampanjen Sona Erdi

> Forum > Nyheter och meddelanden om Almancax produkter och tjänster > Gratis Tyska Training Kit Kampanjen Sona Erdi

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    MuhaяяeM
    deltagare

    Kära medlemmar och besökare, våra gratis produktleveranskampanjer, som vi har genomfört i cirka 2 år, har upphört.
    Vi vill tacka alla som visat intresse för våra produkter.

    Vår tyska utbildningsuppsättning, som består av en tysk utbildnings-DVD med en kapacitet på 7 CD-skivor och 23 tyska ordkort (600 ord och 60 talmönster), erbjuds till försäljning långt under marknadspriset, och våra medlemmar och besökare kommer att kunna att ha vår uppsättning genom att betala långt under marknadsvärdet. För närvarande är bara betalningsalternativet vid dörren tillgängligt och alternativa betalningssystem kommer att aktiveras mycket snart.

    Våra nya produkter är för närvarande under förberedelse, och vi kommer snart att vara med dig med fantastiska kampanjer och produkter.

    Med vänliga hälsningar

    3,14
    deltagare

    –> När du säger alternativ betalning mycket snart, hur snart, herr Muharrem? :) Jag är väldigt nyfiken på de nya DVD-skivorna. Jag gav redan de tidigare till min moster. Jag är offer??? ;D

    –> Jag tycker att jag ska ta till en vana att tänka efter några gånger innan jag skickar ett meddelande. :-X

    cemalettin
    deltagare

    Hälsningar Mr Muharrem, jag skulle uppskatta om du kunde kontakta mig, det här är min e-postadress.  cemalettin_karabas@hotmail.com 

Visar 2 svar - 1 till 2 (2 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.