fuk_18 bror kan du hjälpa mig?

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    känna
    deltagare

    Hej Fuk_18 bror, jag har en fråga. De sa att du är kunnig om denna fråga och kan hjälpa mig. För guds skull skulle jag bli glad om du har någon information och kan hjälpa mig... Min fru är tysk medborgare, men hon har inget jobb, hon får hjälp av staten, och hon anlitade en advokat och sa att han skulle hjälpa mig. Om något går fel. Jag vill veta om det kommer att avslås eller avvisas. Tack på förhand. Maj Gud hjälpe oss alla Amen.

    glada
    deltagare

    Min vän, jag ställde samma fråga också, de frågade mig alltid om dokument för att även om jag var tysk ville de ha lönearbetsavtal, husuthyrning, allt. Jag var tvungen att träffas idag, jag överlämnade dokumenten, jag sa aldrig någonting, särskilt en advokat. När jag gjorde ett möte i telefon sa jag varför du frågade mig om dessa dokument eller något, jag sa att jag anställde en advokat eller en advokat, de reagerade mycket dåligt, de sa att vi skulle vilja ge dig visum eller inte. Idag gick jag och gav dokumenten och tjänstemannen som jag såg var en mycket bra person, han tittade inte på dokumenten, han sa att jag ville ha dem. Du har störst chans att bli tysk medborgare eller så kan du aldrig ta med dig inspiration, sa han. Jag skickar godkännande till Ankara imorgon, sa han komma till två veckors visum :))) Var inte panik, gå till officerarnas vana och ge dem vad de vill :)

    i väntan
    deltagare

    Jag säger till dig att du är tysk medborgare, de vill bara att du ska ha en stor fördel.

    muratbdr
    deltagare

    Min vän, jag ställde samma fråga också, de frågade mig alltid om dokument för att även om jag var tysk ville de ha lönearbetsavtal, husuthyrning, allt. Jag var tvungen att träffas idag, jag överlämnade dokumenten, jag sa aldrig någonting, särskilt en advokat. När jag gjorde ett möte i telefon sa jag varför du frågade mig om dessa dokument eller något, jag sa att jag anställde en advokat eller en advokat, de reagerade mycket dåligt, de sa att vi skulle vilja ge dig visum eller inte. Idag gick jag och gav dokumenten och tjänstemannen som jag såg var en mycket bra person, han tittade inte på dokumenten, han sa att jag ville ha dem. Du har störst chans att bli tysk medborgare eller så kan du aldrig ta med dig inspiration, sa han. Jag skickar godkännande till Ankara imorgon, sa han komma till två veckors visum :))) Var inte panik, gå till officerarnas vana och ge dem vad de vill :)

    Håll utkik, jag hoppas att mina dokument kommer snart.

    omerumuten
    deltagare

    Hej Fuk_18 bror, jag har en fråga. De sa att du är kunnig om denna fråga och kan hjälpa mig. För guds skull skulle jag bli glad om du har någon information och kan hjälpa mig... Min fru är tysk medborgare, men hon har inget jobb, hon får hjälp av staten, och hon anlitade en advokat och sa att han skulle hjälpa mig. Om något går fel. Jag vill veta om det kommer att avslås eller avvisas. Tack på förhand. Maj Gud hjälpe oss alla Amen.

       
          Jag säger dig nu, det finns ingen nytta med att anställa en advokat i din första viseringsansökan. Det finns ingen situation där en advokat kan ingripa i din lag. Om din visum avvisas tre gånger och du inte informeras inom 3- månadsperiod som ges i visumansökan, kan advokaten komma in och som undantag är den gravida kvinnan gravid. Han kan hjälpa honom när han försöker gå (om din fru inte har någon som tar hand om dig i alla fall, förstås )

    känna
    deltagare

    Vealeykum, hälsningar, Mery, min bror. Må Gud välsigne dig, du har lugnat mig. Jag hoppas att det kommer att hända som du sa, och inget kommer att gå fel. Hur lång tid tog det för dem att meddela dig? Det har gått över 2 veckor sedan jag kom från Ankara, men det har inte kommit några nyheter till min fru. :)

    tugce_doerj är
    deltagare

    Hej Fuk_18 bror, jag har en fråga. De sa att du är kunnig om denna fråga och kan hjälpa mig. För guds skull skulle jag bli glad om du har någon information och kan hjälpa mig... Min fru är tysk medborgare, men hon har inget jobb, hon får hjälp av staten, och hon anlitade en advokat och sa att han skulle hjälpa mig. Om något går fel. Jag vill veta om det kommer att avslås eller avvisas. Tack på förhand. Maj Gud hjälpe oss alla Amen.

    Om din make är tysk medborgare ber de inte om ett inkomstbevis från din make. Även om det efterfrågas ber de det som en formalitet. Oroa dig inte, ditt visum kommer att utfärdas snart.

    känna
    deltagare

    :) :) Jag hoppas min bror Tuğçe, jag är verkligen glad nu, naturligtvis, lycka till, min Herre vet det bästa, jag hoppas att vi alla får vårt snart.  :)

    lycka till
    deltagare

    :) :) Insha'Allah Tuğçe bror Jag är verkligen glad nu, naturligtvis, lycka till, min Herre vet det vackraste, insha'Allah, vi kommer alla ut snart.  :)

    SOYER MY WIFE GERMAN CITIZEN WAS BED om ett hyresavtal. VI VAR FANTASTISKA FÖR MIN FRU ARBETADE FÖR ATT RINGA OFFICIERS FORMALITET OCH SÄGDE DET ATT BORA.

    känna
    deltagare

    :) :) Kom igen, jag hoppas att du har lycka till, bror, Gud välsigne dig, jag känner mig lättad, jag hoppas att det blir som du säger... Så, fick du visum?

    lycka till
    deltagare

    :) :) Kom igen, lycka till bror, Gud välsigne dig, jag känner mig lättad, jag hoppas att det blir som du säger... Så, fick du visum?

    Officeren sa nej, jag skickar godkännandet imorgon, jag vet inte hur lång tid det tar att skicka visumet i Ankara. Må Gud ge alla tålamod.

    känna
    deltagare

    amen amenn förhoppningsvis när ansökte du? Så hur länge har det gått?

    lycka till
    deltagare

    ammin aminn inshallah när ansökte du? så hur länge var det?

    Jag ansökte 05.01.2015, 16 dagar senare kom dokumenten till Tyskland.

    känna
    deltagare

    Jag ansökte 13.01.2015, det är fortfarande inga nyheter, får se om det går bra, hoppas det går bra. :) Jag hoppas din kommer så snart som möjligt. :)

    i väntan
    deltagare

    Vänner, det har inte ens gått en månad än, vi har slutfört 1 dagar:cryla: ha tålamod, det kommer att hända inshallah.

    muratbdr
    deltagare

    Vänner, det har inte ens gått en månad än, vi har slutfört 1 dagar :cryla: ha tålamod, det kommer att hända, insha'Allah.

    Jag förstår inte varför det tar så lång tid, min bror, normalt kommer dokumenten om 2 veckor.Om du hämtar dem ska de anlända om 1 månad, visum.. På grund av makens situation är de inte tyska medborgare, gör de har problem som juridik eller skolstatus? Jag tittar på vissa delar, det är 4 månaders väntan, det är så löjligt för mig, varför är det så länge?

Visar 15 svar - 1 till 15 (19 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.