De sa att du inte behöver arbeta, men kommer det att vara ett problem

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    min paradis
    deltagare

    ben alman vatandasiyim aile birlesimi icin yabancilar polisine sordum calismana gerek yok okurkende getirebilirsin dediler son dakikada bisey cikmaz demi arkadaslar? ???

    c3t1n
    deltagare

    banada aynisini dediler cikacagini sanmiyorum bakalim bu hafta beni cagiracaklarmi belgeler islemdeydi gecen hafta boyu…

    min paradis
    deltagare

    vilka dokument skickade du till Turkiet, min fru tar hand om allt härifrån, jag behöver inte ens köpa hus härifrån, kan hon visa mig hemma hos min mamma för jag bor där nu, men min fru har inte börjat kursen än, jag kommer fortfarande att köpa ett hus nära tentan eller ska vi påbörja visumproceduren när tentamen tillkännages?

    c3t1n
    deltagare

    Din make ger dokument när du ansöker om visum eller de dokumenten kommer hit och granskas här. De skickar ett brev till mig efter att ha tittat på dem i ausländerbehörde. De skickar ett brev till mig och frågar vad de vill ha av mig. Det behövs inte för en separat lägenhet om din mammas hus är tillräckligt stort, börja efter att du klarat provet. Det tar inte lång tid för pappren att hämtas i alla fall, min fru tar 2 dagar. Han hämtade alla och även efter mötet bad om mina in- och utträdesposter, vi fixade det till och med snabbt.

    min paradis
    deltagare

    tmm tesekkürler insallah hersey yolunda gider

    c3t1n
    deltagare

    tack inshallah allt kommer gå bra

    insallah bizim simdiye kadar bi sorun yok gibi gözüküyor sadece kagitlarin gelip gitmesi biraz zaman aliyor…

    kaanxnumx
    deltagare

    avukat tut sınava gerek kalmaz baskı yap geri adım atmayın aile birleşimi bu eşini yanıan alıyorsun ne sınavı hukuk olarak sınav ile ilgili hiçbirşey yaazmıyor ver avukata en fazla 1 ayda gelır eşin…

Visar 6 svar - 1 till 6 (6 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.