Tyska rum introduktion

> Forum > Frågor och svar om tyska lektioner > Tyska rum introduktion

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    darkinoglu_
    deltagare

    Vänner Jag har läxor på tyska. Vi introducerar ett rum först. Vi väljer en bild enligt honom. Vi presenterar rummet Exempel: Meningar kommer att göras som om jag har en nattduksbord bredvid min säng. Vänligen hjälp vänner

    Bild :

    0NnLqR.jpg

    specifik.
    deltagare

    Hallå
    Jag är ledsen att höra att du är här. Ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke…Mein Bett ist 100×200 cm groß and hat auch ein Bettkasten… Jag kan mansche unbenutzte Sachen hier das Bettkasten reintun…. Neben dem Bett befindet sich eine Nachtkommode mit 2 Schubladen….Über meinem Bett, gibt es auf der Wand en schönes Panorama Bild….Es gibt noch ein fast gleiches Bild auf en annan Wand…. Auf der rätten Seite von der Nachtkommode, gibt es Computertisch… Ich kan aber diesen Tisch auch as Schreibtisch….Ich hab einen Stuhl in der Farbe gelb….noch eine Kommode mit 5 Schubladen and 2 türige Kleiderschrank mit Spiegel hab ich ja auch…. Die Frontfarbe der Möbeln sind blau und der Korpus ist in der Farbe buche… Das letzte Teil meines Zimmers ist ein schöner Teppich auch in blau aber noch in beige…. Också wie gesagt, ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke….

    Jag försökte vara så hjälpsam som möjligt, min vän. Jag hoppas att det fungerar för dig.

    yenicerixnumx
    deltagare

    Min ödmjuka åsikt. Om vi ​​gör denna kampanj kommer det inte att göra dig något bra. Jag tror att du presenterar, skriver här, vad du vet, vi hittar bristerna och åtgärdar dem, det kommer att vara mer fördelaktigt för dig.
    Selametle

    Vänner Jag har läxor på tyska. Vi introducerar ett rum först. Vi väljer en bild enligt honom. Vi presenterar rummet Exempel: Meningar kommer att göras som om jag har en nattduksbord bredvid min säng. Vänligen hjälp vänner

    Bild :

    0NnLqR.jpg

    darkinoglu_
    deltagare

    Ja du har rätt men jag förstår ingenting från tyska det :D

    darkinoglu_
    deltagare

    Den här Arda

    Hallå
    Jag är ledsen att höra att du är här. Ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke…Mein Bett ist 100×200 cm groß and hat auch ein Bettkasten… Jag kan mansche unbenutzte Sachen hier das Bettkasten reintun…. Neben dem Bett befindet sich eine Nachtkommode mit 2 Schubladen….Über meinem Bett, gibt es auf der Wand en schönes Panorama Bild….Es gibt noch ein fast gleiches Bild auf en annan Wand…. Auf der rätten Seite von der Nachtkommode, gibt es Computertisch… Ich kan aber diesen Tisch auch as Schreibtisch….Ich hab einen Stuhl in der Farbe gelb….noch eine Kommode mit 5 Schubladen and 2 türige Kleiderschrank mit Spiegel hab ich ja auch…. Die Frontfarbe der Möbeln sind blau und der Korpus ist in der Farbe buche… Das letzte Teil meines Zimmers ist ein schöner Teppich auch in blau aber noch in beige…. Också wie gesagt, ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke….

    Min vän som publicerade detta Är du säker på att de skrev det? Det är trevligt länge men

    kaanxnumx
    deltagare

    Alla föremål på bilden motsvarar det tyska språket som din vän berättade för. :)

    e är
    deltagare

    Tack…..

Visar 6 svar - 1 till 6 (6 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.