Spotta ner skåpbilen (kryssa T T T T T

> Forum > Cafe Almancax > Spotta ner skåpbilen (kryssa T T T T T

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    …mysterium…
    deltagare

    Vad är det för konstiga människor? Vad ska du göra med att spotta ur minibussen? Vad hjälper det??..::)

    En incident som ägde rum på Barbaros Boulevard...

    Vi gick på Barbaros Boulevard med våra vänner. Plötsligt passerade en minibuss oss i full fart. Innan vi hann säga 'Bromsarna spricker' eller något liknande kraschade minibussen handlöst in i en lyktstolpe.
    Vi sprang genast för att hjälpa till.

    När vi kom fram till minibussen var utsikten denna: Några av passagerarna hade svullna muskler, några hade spruckna läppar... De var med andra ord utspridda.

    Men det finns en egenhet. För trots sitt tillstånd skrattar de med tårar i ögonen.

    Vi var förvirrade över vad vi skulle göra.

    'Vad hände?' frågade vi. En eller två av dem svarade med svårighet.
    "chaufför, chaufför..."

    men de börjar skratta igen. Det tog 2-3 minuter att lära sig ursprunget till denna chockerande syn.

    Det visade sig att chauffören ramlade ur minibussen när han spottade. Du vet, det finns en speciell rörelse för våra förare, som öppnar dörren och spottar ut när de går.

    Föraren kunde inte hålla balansen och föll med en duns tillsammans med spottet. Minibussen gick utom kontroll och träffade stolpen."

    (Citation)

    dielosch
    deltagare

    :haha: Jag är vilsen, du behöver inte beiträge, men jag ger det ändå +1 beiträge :angel:

    …mysterium…
    deltagare

    :haha: ja, det verkar som om det inte finns, men det är ok... skäms :) Jag tänker faktiskt på folket på bussen, inte någonting, vad synd om de där killarna.. :- Ha en olycka och få en skrattanfall..::) men jag kan inte hitta något att säga till föraren, faktiskt är det löjligt att spotta på marken för en gångs skull, varför öppnar du dörren och spottar, det är en annan sak.. ;D

    dielosch
    deltagare

    Jag menar, vad händer när man spottar, jag personligen behöver inget sådant, svälj, så vilken äcklig synförorening först och främst :-

    (Lalezar)
    deltagare

    Dessa berättelser låter väldigt bekanta för mig :)

    Jag undrar vad som hände med föraren?_Har du någon information om hans hälsotillstånd?:)

    under tiden ser vi att det inte finns något att försvara om turkiska, hur man än ser på det.

    Om personen som spottar är sjuk är det oundvikligt att det kommer att passera från jorden till andra människor genom vind och andning.

    Dessutom, i slutet av de scenerna du ser när du går på vägen, är jag säker på att många som jag har ont i magen.

    Men som förklarats ovan var det möjligt att komma in i rättigheterna för många oskyldiga människor.

    men tyvärr är det oundvikligt att se dåligt beteende gå längre i det turkiska samhället :(

    Om vi ​​vill att saker ska förändras måste vi först börja med oss ​​själva.

    Må Gud välsigne dig, vad kan vi säga? :)

    …mysterium…
    deltagare

    Jag håller med dig, lalezar, men jag tror att det inte finns några nyheter om vad som hände med mannen... ::)

    Jag tror att spottning visar på en personlighetsstörning... Jag känner mig inte ren och frisk, de här platserna ska inte hålla sig rena, de blir smutsiga och... :- (Jag undrar vilka dumheter jag har pratat om. Återigen, det här är inte mina tankar. Ta inte den andra personens tankar inom mig på allvar. Missförstå mig inte, jag är inte schizofren... ;D Jag skojade bara men seriöst det är inte mina tankar, jag skrev det bara.. ;D )

    (Lalezar)
    deltagare

    :)))))))

    Förresten, det är omöjligt att hålla med om din åsikt, hur mycket skämt du än påstår :)

    De vanligaste och vanligaste åkommorna hos dagens människor är personlighetsstörningar, psykologiska trauman... I takt med att tekniken går framåt går evolutionen framåt, djurkött som injiceras med droger, djur som får cancerframkallande injektioner för att påskynda utvecklingen, grönsakerna och frukterna vi köper in marknaden är alla hormonella, det kommer inte att gå att hitta och äta något ekologiskt. Efter ett tag... hittade man en lösning på allt, men när problemen växer som en lavin blir det svårt att lappa hålet. Medan vi tror att vi går framåt, vi är inte ens medvetna om att vi går tillbaka. Frågar du dig själv varför tror du att människans livslängd blir kortare med åren? Har du någonsin hört från dina äldre att dina farföräldrar led av psykisk depression?

    Som tur är har jag inte hört talas om det... Förresten, var tog jag detta ämne ifrån, ja, det är allt som krävs för mig. :))))))))::) skäms över:)

    Förresten, tanken tillhör dig eller inte, låt det vara vad någon annan tycker, skulle du begränsa din frihet för andra, min vän?:)
    kom igen hej..

    lenge är
    deltagare

    En typ av olycka orsakad av föraren, som är en klassisk bedragare, som lyckligtvis inte resulterade i allvarlig skada eller dödsfall.

    Tyvärr är vi ett mycket avancerat land när det gäller bluff. Nästan varje dag stöter vi på situationer som vårt fall.Ibland kommer ett stort spott framför oss, och ibland tror vi att vätskan faller på huvudet när vi passerar framför oss en byggnad i soligt väder är inte en välsignelse från himlen.  ;D Vi inser med avsky att det är saliv från en clown på byggnadens balkong.

    Så, vad är magandaismen som vanligtvis kallas de som slumpmässigt skjuter med vapen på bröllop? På vissa ordbokssidor, "Sålänge: oförskämd, "låg neuron" man som inte har fullbordat sin utveckling (men enligt min åsikt vet magism inget kön   :) ) variation” och i vissa "Den outvecklade delen av fältet, det vill säga män gillar oxar."Återigen, enligt dessa webbplatser;

    Magandas delades i 4;

    1. Bröllopsglasögon= Det är magandas som sprejar det i luften för nöjes skull på bröllop.

    2:a staden Magandas= Det är magandas som sprejar luften i underhållning och festligheter.

    3. Skola Magandas= Det här är de sorter som terroriserar skolan,

    4. Lektion Magandas= Det här är skurkarna som kastar allt de kan få i händerna under lektionen.

    Vi måste lägga till salivmagandan till dessa. :)

    …mysterium…
    deltagare

    Lalezar och längre jag håller helt med er båda...

    Tyvärr, när vi tror att vi går framåt, hamnar vi efter. Vi är utbildade, men de kan inte utbilda personen i en person. Jag har hört ett talesätt...

    "Utbildning tar bort okunnighet, men arrogans kvarstår"

    Jag tycker att det här ordet beskriver situationen för de människorna bra, mitt ord är inte för den här lastbilschauffören, han kanske inte fick en bra utbildning, men det finns människor som får en bra utbildning och gör det här.. :- 

    den purju
    deltagare

    Vad synd om de som sitter på bussen... :( Varför spottar folk? Det är löjligt... />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” />

    …mysterium…
    deltagare

    Jag tycker det är väldigt löjligt... />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” />

    dielosch
    deltagare

    Vad synd om de som sitter på bussen... :( Varför spottar folk? Det är löjligt... />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” /> Det är problemet med att berätta för dem Eller ska jag säga förståelse :-

    aDSA
    deltagare

    Vem sa att det inte finns någon evolution; samhället utvecklas dag för dag på grund av tyranni.

    dielosch
    deltagare

    Vem sa att det inte finns någon evolution; samhället utvecklas dag för dag på grund av tyranni.

    helt okej :) de behöver en bra :zopa: men kom igen :haha:

    …mysterium…
    deltagare

    det är problemet att berätta för dem :- Eller ska jag säga förståelse :-

    I det där svåra jobbet slutar allt arbete i hjärnan... ;D

    den purju
    deltagare

    det är problemet att berätta för dem :- Eller ska jag säga förståelse :-

    ja definitivt... okej :)

Visar 15 svar - 1 till 15 (15 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.