Medicin för dem som säger att de är deprimerade. "Vad händer i människans hjärna"

> Forum > Cafe Almancax > Medicin för dem som säger att de är deprimerade. "Vad händer i människans hjärna"

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    natt
    besökaren
    281068.jpg
    Hjärnan är en sådan kraft.

    Jag tror att varje tanke som passerar genom ditt huvud är ett krav... Vill du ha bra saker och tänka på fina saker kommer svaret precis så, Men om du alltid lever med rädsla och tvivel kommer du att efterlysa dessa saker också.

    Människor som är rädda för trafikolyckor råkar alltid ut för olyckor. Om du ger dig ut med rädsla och hela tiden föreställer dig detta i din hjärna och sprider negativ energi runt omkring kommer du definitivt att orsaka en olycka för föraren, men om du kör bilen och har sådana rädslor, kör inte...

    Något händer alltid med barn till överskyddande föräldrar, så även om någon kastar en sten kommer det.
    Ditt barn blir förvirrat, då tänker du: "Om jag inte skyddar honom kommer alltid negativa saker att hända honom."

    Jag undrar varför ?

    Låter inte det här (mitt ägg kommer ur en kyckling eller en kyckling)?

    Vi har blivit ett så olyckligt samhälle att vi inte kan säga god morgon till varandra, vi pratar alltid om negativa händelser när vi träffas, vi är rädda för att säga att jag mår bra om någon säger hur du mår, oavsett hur de mår säg, vi klagar omedelbart och säger att allt blir värre och värre, vi pratar om våra sjukdomar och dödsfall. Skönheten och nöjet att chatta med vänner är borta.

    Vi klagar alltid på att det inte finns några pengar, som om alla som frågar detta kommer att be om pengar från oss.
    Fortsätt bara, vad du än säger NEJ, fortsätt förstöra det, genom att ständigt klaga och se negativ och patetisk ut är allt borta.
    saknar dess välsignelse, och du kommer att inse att du saknade dina vänner efter allt detta gnäll.

    Människor som alltid säger att de inte har pengar saknar välsignelsen av sina pengar så mycket att de en dag kommer och ser att de verkligen har slut på pengar, men detta kan vara i obligatoriska utgifter som inte finns på kontot, eller det kan finnas belopp som måste läggas på hälsa.

    Människor som alltid säger att de är sjuka kommer definitivt att bli sjuka. Låt hjärnan genomgå konditionering, vilken sjukdom du än fruktar och bjuder in kommer att ge dig den.

    Efter ett tag börjar Skaparen ta emot dessa välsignelser från sina tjänare som inte vet hur de ska vara tacksamma för de välsignelser som ges.
    Titta runt dig så ser du många exempel.

    Kom till dem som säger hur mår du från och med nu
    Börja med att säga att jag är MYCKET BRA. :)

    Vi har blivit ett sådant samhälle att vi inte kan hitta tid att älska den andra personen eftersom vi dömer dem. åh :)

    Men vi behöver kärlek i alla åldrar.

    Om kärlek inte erbjuds, är det inte kärlek.

    Vad du än älskar, men ha intensiva kärlekskänslor inom dig.

    När du säger din kärlek till någon och förstärker den med gester, skickar du honom en så vacker energi att du får hans lycka att komma tillbaka till dig i form av energi.
    Du hittar inte det positiva du får i något annat.

    Om en mamma med en ny bebis har problem eller har en negativ personlighet, vänligen håll hennes bebis i famnen och rör vid hennes nakna hud när hon är som mest positiv.
    Om du vill att dina barn ska vara fredliga och friska, försök att uppfostra dem i en lugn, fredlig och positiv miljö.  
    Försök att inte hålla honom i dina armar när han är arg och visa honom din gränslösa kärlek.
    Puss, lukt och vet att dessa dagar kommer att gå snabbt och
    Vet att de växer väldigt snabbt.

    Även om vissa föräldrar älskar sina barn väldigt mycket, kan de inte uttrycka och visa detta.

    Varför ?

    När kommer du att visa?
    Är det inte ett tack och ett tack att visa kärlek till denna gåva som Gud har gett på bästa möjliga sätt?

    Hjärnan är en sådan kraft som

    En person kan antingen förlama sig själv, döda sig själv eller besegra cancer genom att använda sin hjärnkraft.
    Så länge du kan konditionera din hjärna.
    Nästan 13 miljarder nervceller i vår hjärna
    har. Varje cell släpper ut cirka 7.3 kilovolt energi.
    Det är inte möjligt i praktiken, men i teorin, låt oss anta att alla nervceller i hjärnan släpper ut sin energi samtidigt, en energi på cirka 350 miljoner kilovolt frigörs, vilket innebär att alla elbehov i en stor metropol.
    har makt att ha råd med det.
    Jag vill berätta om en händelse som kom in i medicinböckerna,

    ”Ett kyltåg som användes för att transportera kött stannar vid en station för rengöring.
    Arbetarna börjar städa vagnarna, medan en arbetare städar en vagn, den andra arbetaren tror att vagnen är tom och låser dörren från utsidan.
    En stund senare går tåget, och nästa stopp stannar det vid en station för att köpa kött.
    När vagndörren till arbetaren som förblir stängd öppnas öppnas arbetarens
    Det ser ut som om han frös ihjäl.
    Men de ser att vagnens temperatur är vid normal temperatur, det vill säga att den inte har överförts till frysen.
    Men eftersom arbetaren som förblev stängd inte visste detta och trodde att han skulle frysa ihjäl, förberedde hjärnan förutsättningarna för frysning,
    Han anpassar sin kropp till detta genom att visa alla tecken på att frysa.”...

    Så kanalisera din hjärna till positiva saker.
    Det finns några människor, jag önskar att jag kunde leva längre när de pratade
    Jag pratar om hur jag kan leva 1-2 år till och gör det ofta.
    de upprepar och bestämmer en dödstid för sig själva.
    Jag är väldigt rädd för detta ord, om de säger detta med tro, kommer de att konditionera sina hjärnor på ett sådant sätt att de dör när de verkligen säger det.
    Det är därför, oavsett hur gammal du är, alltid ha ett mål och drömmar så att du kan leva länge.
    Människan lever så länge som hon drömmer.
    Vilket sant ord är det inte?

    Det var över igår. Det finns ingen upprepning av gårdagen, precis som drömmar.
    Imorgon vet vi aldrig, det kan vara bra eller dåligt.

    Men jag vet mitt ögonblick, mitt ben är trasigt, jag skriver den här artikeln, men min fru är med mig, mina barn lever och det är därför jag är den lyckligaste personen i världen och eftersom jag inte känner till min framtid kan jag använd detta ögonblick på det bästa, trevligaste och mest positiva sättet.
    Jag utvärderar.

    Jag kan inte förstöra detta ögonblick genom att tänka på en framtid som jag inte vet.

    Gör samma sak och dela ditt liv med 3, förutsatt att du inte blandar ihop det.

    Igår idag imorgon...

    Vi älskar plötsliga påfrestningar.

    För vid plötslig stress ökar adrenokortikotropt hormon (ACTH) i kroppen och minnet, perception och energi blir super.

    Med andra ord är detta hormon kroppens försäkring mot stress.

    Men om du förvandlar denna stress till en ond cirkel, det vill säga om du ständigt sätter upp det i din hjärna, om du alltid tänker på det, kommer allt positivt som kommer att gå tillbaka.

    Med andra ord glömska, energiförluster, motvilja, migrän, gastrointestinala besvär, sömnlöshet, hjärntumörer, blodtrycksfluktuationer, domningar i olika delar av kroppen, olycka, till och med depression, hjärtrelaterade
    Du kommer att lägga grunden för klagomål och cancer.

    Varför skulle du se dessa själv?

    Det räcker med att vara smart, kontrollerad och positiv.

    Om du är mycket stressad, hitta hobbyer, det vill säga rensa dig.

    Kanalisera det till andra jobb så att effekten av stressfaktorn blir mindre eller hantera de saker du älskar och gör dig lycklig.

    Om du inte kan göra dessa, be, den mystiska effekten av böner på människor gör dem positiva.

    Jag önskar alltid godhet och ber om godhet, även hemma och på gatan... :angel:

    Tack Yildiz Batirbaygil

    ATAAN2
    deltagare

    Ben JAG ÄR VÄLDIGT BRA Låt mig börja med att säga, Då Kära Natt, Tack, Tack, Stora delningsapplåder:) applåder:) applåder:)

    natt 2
    deltagare

    klapp klapp klapp :)

    oliv
    deltagare

    Ben JAG ÄR VÄLDIGT BRA

    …mysterium…
    deltagare

    Jag läste en sån här bok och den fungerade ett tag, men efter det tappade den sin effekt när jag inte applicerade den, jag ska försöka igen, jag kommer inte ge upp att försöka... heja :) syster, du är bra, tack för denna vackra delning... :-*

    LOVE-40
    deltagare

    okej okej :)

    …mysterium…
    deltagare

    Detta är bara för dig min älskade... applåder :) (ha det bra för alltid... :-* )

    den özlemak
    deltagare

    Må Gud välsigne dig för att du fick oss att tänka i en positiv riktning. Tack för dina ansträngningar. Jag är mycket glad. Tack gode Gud. Jag kommer att må mycket bra.

    natt 2
    deltagare

    okej:) okej:) okej:)

    natt 2
    deltagare

    Ben JAG ÄR VÄLDIGT BRA Låt mig börja med att säga, Då Kära Natt, Tack, Tack, Stora delningsapplåder:) applåder:) applåder:)

    Jag ska börja dagen så här imorgon också ;)
    Jag tror att jag borde läsa den här artikeln då och då, okej :)

    natt 2
    deltagare

    Jag höll mitt ord, ;)
    Ben Jag mår väldigt bra Jag började dagen med att säga hej :)

    …mysterium…
    deltagare

    klapp klapp :)

    natt 2
    deltagare
    Det var över igår. Det finns ingen upprepning av gårdagen, precis som drömmar.
    Imorgon vet vi aldrig, det kan vara bra eller dåligt.

    Men jag vet mitt ögonblick, mitt ben är trasigt, jag skriver den här artikeln, men min fru är med mig, mina barn lever och det är därför jag är den lyckligaste personen i världen och eftersom jag inte känner till min framtid kan jag använd detta ögonblick på det bästa, trevligaste och mest positiva sättet.
    Jag utvärderar.

    klapp klapp klapp :)

    …mysterium…
    deltagare

    klapp klapp :)

    natt 2
    deltagare
    Kom till dem som säger hur mår du från och med nu
    Börja med att säga att jag är MYCKET BRA.

    klapp klapp klapp :)

    …mysterium…
    deltagare

    Om jag inte sa att jag är VÄLDIGT BRA... :haha: Skulle inte "I'm Super" klippa det? växlingskurs;) ;D

Visar 15 svar - 1 till 15 (19 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.