snp57 de sätter dig och mig som en vakt på sajten, alla går en efter en

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    i väntan
    deltagare

    Det är egentligen bara vi två, jag antar att det är från november nu

    snp57
    deltagare

    Jag hatade november :zopa: :zopa: :zopa:

    i väntan
    deltagare

    Samma för mig, det är fortfarande 14 februari, eller hur? :haha: :haha:

    pygmailon
    deltagare

    Jag är webbplatsens ägare. :) Om ni minns så är min ansökan den 22 september... Det har gått snart 5 månader... Vårt möte med utlänningspolisen, som blev uppskjutet på grund av låg lön, är den 9 februari, men jag tror inte resultatet kommer vara positiv överhuvudtaget. Jag planerar till och med att boka en ny tid för visumet...

    i väntan
    deltagare

    Åh ja, du är chefen, men du kommer före oss, oroa dig inte boss :haha: cofe:)

    snp57
    deltagare

    Jag är webbplatsens ägare. :) Om ni minns så är min ansökan den 22 september... Det har gått snart 5 månader... Vårt möte med utlänningspolisen, som blev uppskjutet på grund av låg lön, är den 9 februari, men jag tror inte resultatet kommer vara positiv överhuvudtaget. Jag planerar till och med att boka en ny tid för visumet...

    Min vän, må Gud ge dig tålamod, vad kan vi säga? :embarassed: :embarassed:

    ALANYALI
    deltagare

    Killar, låt oss se hur läget är. Dina makar är tyska medborgare. A1 och dokumenten är ok. Vilken stat ska du åka till?

    pygmailon
    deltagare

    Killar, låt oss se hur läget är. Dina makar är tyska medborgare. A1 och dokumenten är ok. Vilken stat ska du åka till?

    Min fru var turk när hon ansökte, men nu anses hon vara tysk, jag säger att eftersom hon inte har fått sin tyska legitimation än, men de har gett mig ett dokument som bevisar att hon är tysk, det finns en tid den 9 februari, Jag hoppas att det hjälper att vara tysk, om det inte fungerar och visumet avslås så ansöker vi igen, men den här gången är hon tysk. Ja, vad ska jag säga...

    snp57
    deltagare

    Jag blir 10 veckor imorgonmmmmm ledig:) offoff:) offoff:)

    i väntan
    deltagare

    Det har gått 12 veckor puffffffffff

Visar 9 svar - 1 till 9 (9 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.