Hur vinner man en match mot galna turkar? (hjortar på tyska forum)

> Forum > Cafe Almancax > Hur vinner man en match mot galna turkar? (hjortar på tyska forum)

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    Jentzsch
    besökaren

    Miraklen som utfördes av medborgarna i Euro 2008 satte agendan i världen... Idéer om hur man kan besegra turkarna cirkulerar på internet...

    När det turkiska landslaget också störtade Kroatien hade tyskarna ett allvarligt ”rus”. Denna brådska känns blandad med heta diskussioner på chattplatser på internet och skämtsamt i "rådjur".

    Det händer mycket i chattrummen nu för tiden om hur man kan besegra "Crazy Turks". Vissa tyskar säger: 'Ingen, inklusive domaren, ska ha en klocka', andra säger: 'Om Turkiet släpper in 2 mål ska bollen ersättas med en 'fyrkantig'...
    Legenden "Crazy Turks" skapad av Turkiet i EM är fotbollsfansens favoritämne i Tyskland, vår motståndare i semifinalen.

    Chattsidor på internet i hela Tyskland ställer frågor som "Hur vinner man en match mot galna turkarna?" Den är full av frågor och absurda svar. Här är några exempel på "Crazy Turks" som nämns på olika webbplatser och chattrum:

    Laget som vill vinna mot turkarna ska definitivt inte göra det första målet.

    Om laget som står emot Turkiet tar ledningen bör det inte finnas någon tid kvar för det turkiska laget att göra en avspark efter målet.

    Speltiden i Turkiets matcher ska inte vara 90 minuter.

    Klockor måste tas bort på hela stadion, förutom domarnas armar. Tränare, tekniska kommittéer och åskådare bör förbjudas att använda klockor under matchen.

    UEFA bör ändra regeln för att implementera en ny regel som ett lag måste ha minst en minut mellan två mål.

    A, N och S specifikt förbud

    Skulle målvakterna i lag som har utövat sina tre byten får ett rött kort, bör de förbjudas att sätta en annan spelare i målet.

    Turkiska spelare vars namn börjar med 'A', 'N' eller 'S' (de betyder Arda, Nihat och Semih) bör förbjudas att komma in i motståndarens straffbox under matchens sista minut.

    Målet för det turkiska laget bör vara gjorda av elastiska stolpar.

    Turkiska åskådare bör inte tillåtas på arenorna.

    Turkiet bör avlägsnas från UEFA och ingå i fotbollsförbundet på en annan kontinent.

    Om laget som spelar mot Turkiet ligger före med minst 2-0 under de två sista minuterna av matchen, bör regeln om att spela med en fyrkantig boll, inte en rundboll, införas.

    Turkar är alla som Che Guevara

    På samma sätt finns det rådjur på tyska webbplatser om varför Turkiet är så framgångsrikt. Några exempel på dessa är:

    Alla turkiska fotbollsspelare är vänsteranhängare. De antog principen om den legendariske revolutionären Che Guevara, "Låt oss vara realistiska, låt oss kräva det omöjliga."

    De tror inte att det är möjligt att göra ett mål i fotboll utan att släppa in ett mål.

    De leker med sina hjärtan, inte med sina fötter.

    Eftersom de inte spelar under matchen är de mycket mer energiska och dynamiska än sina motståndare de senaste minuterna.

    De vill bemöta politikerna som säger "Du ingår inte i Europa" genom att vinna Europacupen.

    Ingen av deras spelare har en fast position. De kan alla spelas var som helst; även anfallaren kan passera in i målet. (De betyder att Tuncay ska ersätta Volkan, som fick ett rött kort.)

    Oavsett vad du gör kan du inte slå det. Försök inte förgäves... ;D

    natt 2
    deltagare

    Tack gode Gud, vi har något som de inte har, Jentzsch, insha'Allah :ängel: böner

    hahahaha   ;D  vi får bitar i den här matchen yawww

    Efter förra matchen pratar våra medborgare fortfarande på gatorna

    Jag har en italiensk vän vad han sa igår, titta och lyssna

    Han sa, "Jag kommer att gå för att se matchen imorgon och jag kommer att skrika TÜRKEI TÜTKEEI, jag stöder det turkiska laget."

    Detta är fallet med många vänner

    DENNA MACI ALICAZZZZ ÖVRIGT YOOKKKKKKKK

    klapp klapp klapp)

    ”Tack för din insats, jag läste den och skrattade mycket.  ;D ;D Låt oss se hur kvällen blir om du stannar till här, vi ses Jentzsch  :D "

    nisanur
    deltagare

    inkl. Vi tror av hela vårt hjärta att vi kommer att vinna

    natt 2
    deltagare

    gooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    minuter 22
    1:0

    klappa) klappa) klappa) klappa)

    esma 41
    deltagare

    Tack gode Gud, vi har något som de inte har, Jentzsch, insha'Allah :ängel: böner

    hahahaha   ;D  vi får bitar i den här matchen yawww

    Efter förra matchen pratar våra medborgare fortfarande på gatorna

    Jag har en italiensk vän vad han sa igår, titta och lyssna

    Han sa, "Jag kommer att gå för att se matchen imorgon och jag kommer att skrika TÜRKEI TÜTKEEI, jag stöder det turkiska laget."
    Detta är fallet med många vänner

    DENNA MACI ALICAZZZZ ÖVRIGT YOOKKKKKKKK

    klapp klapp klapp)

    ”Tack för din insats, jag läste den och skrattade mycket.  ;D ;D Låt oss se hur kvällen blir om du stannar till här, vi ses Jentzsch  :D "

    Natt, är din italienska vän uppriktig?  :) sa han eller sakami?
    Jag blev faktiskt förvånad över att en italienare sa detta...  :)
    Alla skämt åsido.... Artiklarna som skrevs fick mig att skratta mycket... de verkar alla ha ett korn av sanning i sig.

    Tack för att du delar Jentzsch.

    Det största Turkiet;D

    natt 2
    deltagare

    Tack gode Gud, vi har något som de inte har, Jentzsch, insha'Allah :ängel: böner

    hahahaha   ;D  vi får bitar i den här matchen yawww

    Efter förra matchen pratar våra medborgare fortfarande på gatorna

    Jag har en italiensk vän vad han sa igår, titta och lyssna

    Han sa, "Jag kommer att gå för att se matchen imorgon och jag kommer att skrika TÜRKEI TÜTKEEI, jag stöder det turkiska laget."
    Detta är fallet med många vänner

    DENNA MACI ALICAZZZZ ÖVRIGT YOOKKKKKKKK

    klapp klapp klapp)

    ”Tack för din insats, jag läste den och skrattade mycket.  ;D ;D Låt oss se hur kvällen blir om du stannar till här, vi ses Jentzsch  :D "

    Natt, är din italienska vän uppriktig?  :) sa han eller sakami?
    Jag blev faktiskt förvånad över att en italienare sa detta...  :)
    Alla skämt åsido.... Artiklarna som skrevs fick mig att skratta mycket... de verkar alla ha ett korn av sanning i sig.

    Tack för att du delar Jentzsch.

    Det största Turkiet;D

    Min Esmacim -vän är en riktig `turkisk vän älskar oss väldigt mycket, älskar också ezogelinsoppa.

    Tja, han är en seriös person, men han säger alltid att han uppskattar turkarnas uppriktighet, vår gästfrihet är alltid redan

    det är känt hehe vi pratade igår, det hörs inget ljud från att skrika yawww mycket upprörd Esma macim vi förlorade

    Han har till och med en tröja  :D :D :D :D :D

    esma 41
    deltagare

    Är din vän singel... hahaah  ;D  självklart är det ett skämt...  ;D

    Wow, jag är så stolt nu.

    Jag önskar att din vänskap fortsätter... om din vän är kvinna... var den första frågan jag ställde
    snälla läs inte.  ;D

    (uffff esma 41 var inte en sådan sak yawww)  ;D

    Kaşüstü
    deltagare

    Min dotter (9,5 år) sa till vår tyska granne (efter att Tyskland förlorade förstaplatsen):
    De som spelar dåligt vinner alltid (det ska trösta honom, men han inser inte vilket bra budskap hahahah) ;D

    För dem som inte förstår budskapet: Tyskland spelade också dåligt mot Turkiet, även de tyska tidningarna erkände det.  ;D

Visar 7 svar - 1 till 7 (7 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.