Tro mig, jag är i en mycket svår situation. VEM KOMMER TILL PRESSEN KAN HJÄLPA DIG !: S

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    İsmetÇağrı
    deltagare

    VÄNNER, JAG SÄTTADE TILL ATT TÄFFAS DEN 5 MAJ, JAG GJORDE ALLT OM MIG FRÅGES, OCH VI VÄNTADE PÅ BREVET SOM SKICKAS TILL MIN FRU FÖR VISUM. Hur som helst, vänner, jag skickade min fru till utlänningspolisen varje vecka, fråga om mina dokument har anlänt. Hur som helst, min fru, kvinnan från Gorew, sa att det inte finns några uppgifter, hur kan detta vara, det har gått 1 månad. Min fru sa att dokumenten inte ens kom online! NESE WOMAN SÖKER LITE OCH SÄGER ATT MITT Födelsedatum ÄR SKREVET 1 OCH DET ÄR DÄRFÖR DET INTE HAR VARIT TILLGÄNGLIGT OCH DÅ VÄNNER SÄGER ATT MINA DOKUMENT HAR KOMMIT OCH SÄGER OCH SÄGER OCH SÄGER OCH SÄKER ATT DET GÅR DU VAD HÄNDE, LÅT OSS BESTÄLLA DAGEN, DIOR KVINNOR DIORK HAR SLIPPAT I JULI TYSKA KONSULATET I TURKEY DIOR :s DET HÄR BETYDER ATT DE KOMMER ATT RINGA MIG TILL ANKARA EN GÅNG TILL VAD ÄR ANLEDNINGEN TILL DETTA? :(
    JAG VÄNTER PÅ DIN HJÄLP VAD ÄR CAPRAZ-FRÅGAN?

  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.