A1-kursförvirring; 20 dagars och 80 timmars garantidille...!!!

> Forum > Allmänna tyska och tyska A1 familjekombinationskurser > A1-kursförvirring; 20 dagars och 80 timmars garantidille...!!!

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    aser_xnumx
    deltagare

    Hej vänner; Jag började forska för a1-examen på Internet. Jag tittar på alla kurser runt Mersin-Adana-Hatay. Männen hävdar att de har förberett sig speciellt för A1 och kommer att nå nivån för att få certifikatet om 20 dagar.
    Vänner som fick A1-certifikat och deltog i kurser... Dessa institutioner talar sanning med sina påståenden, kan de få det?
    Från och med alfabetet började jag studera tyska i genomsnitt en halvtimme om dagen. I dessa 20-dagars kurser lär jag mig tankarna, så att säga.
    Dela dina åsikter om ämnet.

    tack

    aser_xnumx
    deltagare

    Vänner, ämnet är uppdaterat.

    aser_xnumx
    deltagare

    Vänner, ingen deltar i sådana kurser, berätta om dina erfarenheter.

    Tack…

    reyyan till
    deltagare

    Detta beror helt på din ansträngning och beslutsamhet. Naturligtvis, om du är villig, kommer det att hjälpa dig i din kurs. Kursen kommer att lära ut formatet för A1-provet och ge ett provprov. Fortsätt lära dig massor av ord. Skaffa till exempel en liten anteckningsbok och skriv de tyska orden på turkiska. Ha den här anteckningsboken med dig hela tiden och titta på den hela tiden. Det finns redan brevprover på sajten, få information därifrån. Goethe-institutet har provexemplar. Se till att kolla upp det. Du kommer att ha stor nytta av detta. Jag ger dig länken. Lycka till.
    https://www.goethe.de/lrn/prj/pba/bes/ft1/mat/trindex.htm

    aser_xnumx
    deltagare

    Hej, tack så mycket för ditt intresse.

Visar 4 svar - 1 till 4 (4 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.