Intervju på tyska

> Forum > Tyska talmönster > Intervju på tyska

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    wiccantrxnumx
    deltagare

    Vänner på tyska. Jag måste intervjua någon. Men jag har svårt när jag ställer frågor på tyska. Det har gått ett och ett halvt år att lära sig tyska. Jag har inte mycket ordförråd, så jag vet inte vilken jag ska använda. Kan du hjälpa mig?

    3,14
    deltagare

    –> Vad är ämnet för intervjun? Vem kommer det att ske mellan? Nyheter eller program? Om du fortfarande behöver det, berätta dessa, jag kommer att skriva en trevlig intervju till dig, om Gud vill.

    den türkkız
    deltagare

    hej. Jag gick precis med på den nya sajten nu så åtminstone innan :) Jag tänkte skriva i chattavsnittet men jag tappade sidan så jag sa att jag skriver här så förhoppningsvis kommer någon att svara i vyn :)

    3,14
    deltagare

    –> Hej, välkommen till sidan. Detta ämne är chatta på tyska. Detta ämne är Vi chatta också under Türkçe. Jag ställer min första fråga, för att se och besvara frågan här tá ± under. :)

    mathmazhel
    deltagare

    Jag har min intervjuuppgift, kan du snälla hjälpa mig att kommentera? :( Min intervju kommer att vara med en lärare, jag menar läraren, jag kommer att ställa frågor och han svarar. Kan du göra det åt mig? Intervjun kommer att vara på torsdag, så jag måste göra det senast imorgon. Snälla hjälp :ängel: okej:) fika:)

    3,14
    deltagare

    –> Broder, förbered den på turkiska, jag översätter den till tyska inom en timme. Jag har inte tid idag, men det blir gjort imorgon. Skicka den till mig personligen eller via e-post. Eller skriv här. Det spelar ingen roll, så länge det är synligt för dig. ;)

    den türkkız
    deltagare

    Jag kan hjälpa dig ;)  klapp:) klapp:) dans:)

    3,14
    deltagare

    –> Denna hjälpsamhet har inget slut! applåder:) Grattis till dig, Willkommen im Club! applåder:)

    den türkkız
    deltagare

    tack :haha: :haha:

    3,14
    deltagare

    –> Det är inte lätt för en 3,14 att dyka upp på en sajt. applåder:)

    den türkkız
    deltagare

    Turkisk tjej också :zopa: :haha: :haha: :haha:

    3,14
    deltagare

    –> Ja!! Vem sa namnet på den turkiska flickan? :zopa:

    den türkkız
    deltagare

    taaaaaaaaaaa själviiiiiiiii installera ;) hände något :zopa:

    3,14
    deltagare

    –> Tja, jag tänkte fråga dem hur, sir::) : Haha:

    3,14
    deltagare

    –> Låt mig älska rädslans öga. :haha:

    den türkkız
    deltagare

    hahahahah :haha: :haha: Just det, jag tror jag är rädd också, naaaaaaa jag gör det, nanana offoff:) :haha: :haha:

Visar 15 svar - 1 till 15 (62 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.