Tyska Yds Course

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    de efeg
    deltagare

    Vänner, jag måste gå på en tysk YDS-kurs, det är bättre för mig att vara online. Kan någon rekommendera en online-tysk YDS-kurs innan ??

    berkaycelik
    deltagare

    Jag sökte också en tysk YDS-kurs förra terminen, jag hittade en plats som heter yds center online, men jag kunde inte delta på grund av familjeskäl, jag föreslår att du gör en undersökning, förhållandena var mycket bra

    senmonal
    deltagare

    Jag studerar med det online-yds-centret som din vän nämnde för tentan. Jag tar den här terminen. lektioner har börjat, systemet är mycket bra, läraren är bra, jag rekommenderar det

    ilaydaozerdem
    deltagare

    Jag förberedde mig för tyska YDS på online Yds Center förra terminen och jag kunde få poäng över vad jag ville, kolla in det om du vill.

    cengizyanikk
    deltagare

    Jag förberedde mig för lys 5 med online yds center, ämnena är redan desamma med yds lys5. Naturligtvis är yds svårare, men det är lättare att vänja sig vid det och ta en lätt tentamen, och jag tycker att det är mer användbart. åtminstone har du yds erfarenhet.

Visar 4 svar - 1 till 4 (4 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.