Kan jag flytta till Belgien med ett uppehållstillstånd från Tyskland?

> Forum > Allmänna avsnittet om Tyskland och övriga europeiska länder > Kan jag flytta till Belgien med ett uppehållstillstånd från Tyskland?

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    övre Franconia
    deltagare

    Hej!

    Min fru är tysk medborgare och jag kom till Tyskland som turkisk medborgare. Jag väntar just nu på att sessionen ska släppas. Jag kommer att ha den om två veckor, om Gud vill. Min fru arbetar inte här för tillfället. Så, Jag kan inte jobba heller. Kommer till min fråga.

    Vi har ett hus och jobbmöjlighet i Belgien Kan min fru och jag flytta till Belgien och bo där med det uppehållstillstånd jag får härifrån? Eftersom min fru har status som EU-medborgare vet jag att hon har rätt att flytta om hon visar mig huset hon ska bo i. Så det blir som att flytta från en del av Tyskland till en annan. Jag undrar om de kommer att begära några villkor från mig? Vilka är detaljerna? Jag blir glad om någon med lite information kan hjälpa till.

    Jesse7
    deltagare

    Det finns en papperskorg på höger sida av stolen, det finns en säng på baksidan av stolen, det finns en garderob på höger sida av fönstret, det finns böcker i garderoben, det finns en garderob bredvid garderob, det finns en prydnad i garderoben.

Visar 1 svar (1 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.