Jag åker från Tyskland till Nederländerna

> Forum > Allmänna avsnittet om Tyskland och övriga europeiska länder > Jag åker från Tyskland till Nederländerna

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.

    Hej Almanx Forum
    Mina vänner…

    Låt först och främst alla arbeta komma över ..
    Jag är stolt över min herre ..
    Oroa dig inte för sorg ..
    Jag vill säga några ord till dig.
    Tack ..

    Jag kom till Tyskland 2010 genom äktenskap.
    Mitt tillstånd var varken dåligt eller bra, och jag rostades i min egen olja.
    kortfattat
    Mitt äktenskap utvecklades snabbt ..
    Jag började kursen så fort jag kom. Jag hade lite bakgrund. Mitt obligatoriska främmande språk i skolan var tyska. Dans:)
    Jag var inte någon som deltog så mycket i lektionerna ..

    vilken visdom jag kom till Tyskland ..

    Jag lämnade 9 år efter i mars med en söt smak. Jag var gift i 3 år. Det fanns inget barn, jag hade tur i den skolan. Jag såg hur svårt mina vänner runt mig kämpade med. Det är mycket viktigt att höja en son.
    Jag fick min tysta session ..
    Jag har inget brottsregister tack och lov. Jag har överlevt tills nu. Den riktiga filmen börjar nu :cryla: halayy:) halayy :)
    Min kusin öppnade en restaurang i Nederländerna, först var det en liten restaurang ... närmare bestämt familjen driver med sin fru och kusiner.
    De utökade butiken enligt kundernas krav ..
    Och min servicepersonal, som jag har gjort med glädje, talas. Gillar inte att berömma mig själv, men jag gör mitt jobb rent ..
    Om det händer nu i slutet av denna ritual, flyttar jag från Tyskland till Holland ..
    Herren känner till det vackraste av allt ..
    Vad Mawlana gör är god gärning ..

    Jag arbetade i 6 år med en fullständig försäkring, ett av de ledande företagen i Tyskland ..
    Jag menar pensionsfond eller något ...

    Jag ville bara dela det här ..
    Det finns vänner från Tyskland till Nederländerna. Jag skulle vilja lära mig mer om deras erfarenheter ..
    Med kärlek..
    Tack ..
    (Om det är något jag behöver veta, frågar jag mina vänner som har erfarenhet inom detta område. Glöm inte att göra detta, försumma det inte. Jag ber dig att dela de ämnen som de vet är viktiga.)
    Herregud byby :)

    den almanyafatih
    deltagare

    Detta är irrelevant, men var din make turkisk eller tysk?

Visar 1 svar (1 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.