Immigration till Tyskland

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    Filmproducent
    deltagare

    Hej killar. Först och främst, förlåt mig om jag öppnade ämnet på fel ställe eller om jag öppnade ett felaktigt ämne.

    Jag är seniorstudent vid fakulteten för kommunikation, Institutionen för radio-TV-film och min fästmö bor i Tyskland. Jag tänker bosätta mig där när jag är klar med skolan, men eftersom det finns få kunniga människor runt mig som kan hjälpa mig i dessa frågor , Jag kände behovet av att skriva här.
    När jag åker dit vill jag ha ett jobb med min potential. Jag är redo att ta all slags utbildning som kräver det. Tänkande är väldigt tröttande och de överlappande händelserna har vänt upp och ner på min psykologi.

    Turkiet har gått igenom på grund av min fars ockupation i olika städer och ett stort och varierat jobb som jag går och tar hand om upptagen gammal. Tiyatro-ursprung är en människa, jag gör också ett dokumentärfilm om de korrespondenter som jag upplevde senast Kilis i det sista fallet och jag blev regissör för båda producenterna. Jag kan inte dela det eftersom filmen är i redigeringsfasen, jag hoppas att jag kommer att få möjlighet att visa det för dig i framtiden.

    När det gäller huvudfrågan vill jag använda min potential i Tyskland för att vara en bra familjeman för min fru och mina barn som kommer att födas, om Gud vill. Jag tror att jag måste ha ett bra jobb för att uppnå detta. Jag får inte fel, men jag vill inte forma min framtid genom att arbeta i mataffären, för mig självklart. Det är inget problem, jag gör allt om det behövs, men jag tror att mina barn kommer.