Tyska A1 Exam Familjeåterföreningskurs i Antalya (Tre Plus Language Course)

> Forum > Allmänna tyska och tyska A1 familjekombinationskurser > Tyska A1 Exam Familjeåterföreningskurs i Antalya (Tre Plus Language Course)

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    MuhaяяeM
    deltagare
    99,9% framgångsgrad från Antalya Üçartı främmande språkkurs

    Kursen Üçartı främmande språk, som ligger i Dokuma-distriktet i Antalya och rekommenderas av almancax, väcker uppmärksamhet med mycket hög framgång. Kursen, som grundades och leddes av tyska lärare Ünal ÖZDAL, erbjuder engelska och ryska lektioner samt turkiska lektioner för tyskar i flera år. Framgångsgraden för examen för studenter som studerar vid Üçartı Foreign Language Course, som regelbundet ger tyska familjeåterföreningskurser, är mycket nära 100%.

    Vår lärare Ünal ÖZDAL, grundaren och chefen för Üçartı-språkkursen, går ofta på Goethe-seminarier och har enorm kunskap om A1-examen. Han är mycket erfaren eftersom han har varit i yrket i många år. Trainees framgångsgrad är väldigt högt och det är en av de sällsynta kurserna som ger en riktig EXAM PASSING GARANTI. Den andra kursen ges helt GRATIS till de praktikanter som misslyckas med examen trots att de klarar tentan. Unal förbereder specialprogram för dem som förbereder sig för A1-examen och använder olika utbildningsmaterial. Han ger också sina studenter tyska lektionsvideor utarbetade av honom gratis. Särskilda möjligheter för almancax-medlemmar och besökare (extra gratislektioner) För detaljerad information, vänligen kontakta kursen med hjälp av kontaktinformationen nedan .

    Många tyska lektionsvideor som publicerats på internet har förberetts och framförts av Ünal ÖZDAL, tysklärare vid Üçartı Foreign Language Course. Vår lärare Ünals unika tyska lektionsvideor publiceras i avsnittet "videor" på vår webbplats. Dessutom är dessa videor också publiceras på delningssidor som Facebook och YouTube och få höga träffar Hans videos När du tittar kommer du att se att vår lärare Ünal undervisar på ett magnifikt sätt och du lär dig med nöje.

    Det är också möjligt att nå vår lärare Ünal ÖZDAL och Antalya Üçartı främmande språkkurs på unalozdal.net.

    Om du letar efter en tyskkurs i Antalya, besluta dig inte utan att titta på videoklasserna från Ünal ÖZDAL, den tyska läraren på Üçarti-språkkursen. De tyska lektionsvideorna som utarbetats av Ünal ger dig en aning om den höga kvaliteten på utbildningen.

    Kontakta oss för att lära dig mer om specialrabatter och möjligheter för Almancax-medlemmar.

    Antalya Üçartı Utländsk språkkurs Kontaktinformation:

    Adress: Lördag Marknad Entrévävning / ANTALYA

    Telefon: 0 242 346 36 66 – 346 37 77

    Bis Zum Ende
    deltagare

    99,9% framgångsgrad från Antalya Üçartı främmande språkkurs

    Kursen Üçartı främmande språk, som ligger i Dokuma-distriktet i Antalya och rekommenderas av almancax, väcker uppmärksamhet med mycket hög framgång. Kursen, som grundades och leddes av tyska lärare Ünal ÖZDAL, erbjuder engelska och ryska lektioner samt turkiska lektioner för tyskar i flera år. Framgångsgraden för examen för studenter som studerar vid Üçartı Foreign Language Course, som regelbundet ger tyska familjeåterföreningskurser, är mycket nära 100%.

    Vår lärare Ünal ÖZDAL, grundaren och chefen för Üçartı-språkkursen, går ofta på Goethe-seminarier och har enorm kunskap om A1-examen. Han är mycket erfaren eftersom han har varit i yrket i många år. Trainees framgångsgrad är väldigt högt och det är en av de sällsynta kurserna som ger en riktig EXAM PASSING GARANTI. Den andra kursen ges helt GRATIS till de praktikanter som misslyckas med examen trots att de klarar tentan. Unal förbereder specialprogram för dem som förbereder sig för A1-examen och använder olika utbildningsmaterial. Han ger också sina studenter tyska lektionsvideor utarbetade av honom gratis. Särskilda möjligheter för almancax-medlemmar och besökare (extra gratislektioner) För detaljerad information, vänligen kontakta kursen med hjälp av kontaktinformationen nedan .

    Många tyska lektionsvideor som publicerats på internet har förberetts och framförts av Ünal ÖZDAL, tysklärare vid Üçartı Foreign Language Course. Vår lärare Ünals unika tyska lektionsvideor publiceras i avsnittet "videor" på vår webbplats. Dessutom är dessa videor också publiceras på delningssidor som Facebook och YouTube och få höga träffar Hans videos När du tittar kommer du att se att vår lärare Ünal undervisar på ett magnifikt sätt och du lär dig med nöje.

    Det är också möjligt att nå vår lärare Ünal ÖZDAL och Antalya Üçartı främmande språkkurs på unalozdal.net.

    Om du letar efter en tyskkurs i Antalya, bestäm dig inte utan att titta på videokurserna för Ünal ÖZDAL, den tyska läraren i Üçartı främmande språkkurs. Klicka här för att se de tyska lektionsvideor som utarbetats av Ünal (öppnas i nytt fönster)

    Antalya Üçartı Utländsk språkkurs Kontaktinformation:

    Adress: Lördag Marknad Entrévävning / ANTALYA

    Telefon: 0 242 346 36 66 – 346 37 77

    antalya-germanca-course.jpg

    Respekt för min lärare Unal ..

    hektar
    deltagare

    Tack, det här ämnet var väldigt bra, jag behövde sådan information. Är den inte aktiv i Antalya för närvarande? Kan jag också ställa några frågor jag har?

    Sdinç
    deltagare

    Jag känner inte Unal Hodja personligen, men jag har dragit nytta av alla familjeåterföringsvideor. När jag nått honom från en telefon på internet, som jag undrade om den fortfarande var i bruk, kom han till mig och svarade tålmodigt på alla mina frågor. Som medlem av den tyska webbplatsen Tekno fick jag mycket användbar information. Tack härifrån.

    Aykutsan
    deltagare

    hej, dessutom kan jag rekommendera sdm språkskola i istanbul

Visar 4 svar - 1 till 4 (4 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.