App rekommendation för körkort

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    ögonblick
    deltagare

    Vänner, studie-CD:n och fahrschules app kostade 80 euro. Han sa att inte ens jag fick vår. Kan du rekommendera en app som går att ladda ner från google play? Det kan också betalas. Så länge det är det rätta. vara på turkiska. Jag letar och hittar den inte. Tack

    amed58
    deltagare

    Jag har ett Fahrschulcard, jag kan bara ta det på en vecka, tack vare den här appen, utan att gå till lektionen.

    Fahrschüler – FAHRSCHULCARD

    Men alla kan inte få det, bara kontraktslicenstagare kan få det, PM:a mig om du inte hittar en kontraktslicenstagare

    kncin är
    deltagare

    min vän, om du fortfarande letar efter en app så har vi 1 i forumet. Jag skrev den på forumet. Jag köpte min licens. Jag gav pengarna. Sedan gav jag den till en annan vän från forumet så att den skulle inte gå till spillo. Jag tror att vännen skrev tillbaka det förflutna. meddelas.

    muhendus
    deltagare

    min vän, om du fortfarande letar efter en app så har vi 1 i forumet. Jag skrev den på forumet. Jag köpte min licens. Jag gav pengarna. Sedan gav jag den till en annan vän från forumet så att den skulle inte gå till spillo. Jag tror att vännen skrev tillbaka det förflutna. meddelas.

    Hej sir, om körkortsappen fortfarande fungerar, kan du dela informationen med mig?

    Tack så mycket ha en trevlig dag. :)

    Tack, må Gud hjälpa dem som väntar på visum... Broder Tvillingarna, de bad bara om dokument inklusive att han var tysk medborgare, de bad inte om lön eller huskontrakt, min fru gav det som efterfrågades och visum kom 13 dagar senare Om inget går fel kan ditt visum utfärdas inom 10 dagar... Vänner, jag är ledsen, jag skrev på fel ställe, jag kan inte radera det jag skrev. Jag är ledsen också :-

    mtee07
    deltagare

    Jag klarade provet med Adacs app och fick min licens.

    Sezaibal
    deltagare

    Hej, har någon information om tysk körkortsapp, jag skulle uppskatta om du kunde hjälpa mig, tack på förhand.

Visar 6 svar - 1 till 6 (6 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.