textikett Jag behöver mycket av läraren som sagt korrekt. Tack på förhand

> Forum > Tyska forumspel och tyska praxis > textikett Jag behöver mycket av läraren som sagt korrekt. Tack på förhand

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    mamirecep
    deltagare

    Jag behöver dig väldigt mycket. Jag kommer att förklara min 1 dag och jag kommer att bli väldigt glad om du gör den tyska översättningen. Jag förklarar. Jag vaknar kl 7.30 på morgonen. Jag äter frukost efter att ha vaknat. Jag kan gå i skolan senare. Skolan börjar kl 8.20:8. När jag har gjort 7 lektioner lämnar jag skolan. Sedan äter jag middag klockan 8. Efter att ha ätit studerar jag 10 till 10 lektioner. Jag tittar på datorn från 11 till XNUMX och sedan lägger jag mig. Snälla hjälp jag behöver det idag

    https://www.dogrupara.com/

    nejir
    deltagare

    Jag behöver dig väldigt mycket. Jag kommer att förklara min 1 dag och jag kommer att bli väldigt glad om du gör den tyska översättningen. Jag förklarar. Jag vaknar kl 7.30 på morgonen. Jag äter frukost efter att ha vaknat. Jag kan gå i skolan senare. Skolan börjar kl 8.20:8. När jag har gjort 7 lektioner lämnar jag skolan. Sedan äter jag middag klockan 8. Efter att ha ätit studerar jag 10 till 10 lektioner. Jag tittar på datorn från 11 till XNUMX och sedan lägger jag mig. Snälla hjälp jag behöver det idag

    Behöver du hjälp med att omforma ditt program, eller hur?

Visar 1 svar (1 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.