SHOCK SHOCK !!! UPP TILL VILLAGE DVDEN BELONGED BELIEVE VİELEN DANK FÜR

> Forum > Förfrågan, förslag, klagomål och förfrågningar > SHOCK SHOCK !!! UPP TILL VILLAGE DVDEN BELONGED BELIEVE VİELEN DANK FÜR

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.

    MIN FADER av BEN HOLIDAY ANNE ALONGSIDE GELDİM VILLAGE THIS ONE SİTWNİZD karriär I YYARARLANIY från OMDÖMNINGAR BEKLİYORUM MYCKET FAYDANALNIY Jag försöker min VISA CROSS-FRÅGOR HAR VI ÅTERVÄNTT FÖR DENNA MÅNAD Jag kunde inte olein NÄSTA UPP HÄR MEN JAG EDR DAG MÅSTE få det COOKER tşk MYCKET förvånad MEN ENDAST PROBLEM DVD Yi kör inte varv Jag var ett PROGRAM avsändaren JAG BEHÖVER VAD saknar ACAB BEN VECKA JAG GÅR TILL ISTANBUL ORDEN I BACTERIA Bi way I GET THOGH CARDS EVEN PERFECT work MYCKET tþkler Emeğinize ELİNİZE HÄLSA du kommer ED gitsem ÄN KONTINUERLIG UPPFÖLJNING FÖR att du LAZIMS US COOK kommer jag att DU MEST BEHÖVER LÄNGRE ATT DET GODA DET GODT

    Turkerefe
    deltagare

    Ja, jag beställde den för att pröva lyckan, men den kom idag, må Gud välsigne dig, tack germanx... klapp:) klapp:) yuppi:) dankeschön.

    När du har satt i DVD: n, när du klickar på visa filer i fönstret som visas, befinner du dig på DVD: n. Det finns en automatisk uppspelningsmapp, två autokörningar, en ikon med namnet filer på DVD: n. När du klickar på den första autokörningsfilen under autoplay öppnas DVD: ns hemsida. Sedan kan du börja dina lektioner med att säga introduktion. Förresten är det uppenbart från alla aspekter att DVD är en produkt med stor ansträngning.

    MuhaяяeM
    deltagare

    Normalt bör välkomstskärmen komma så fort du sätter in DVD: n, naturligtvis är också datorns inställningar viktiga. Om funktionen för automatisk körning inte är aktiverad måste du köra autorun.exe-filen manuellt på DVD: n.

    Vi skickar nya DVD-skivor gratis till alla vänner som har problem med sina DVD-skivor (det tillkommer ingen fraktavgift), om du har problem, vänligen contact@almancax.com Låt dem skriva till din e-postadress och vara säkra på att vi gör allt vi kan.

Visar 2 svar - 1 till 2 (2 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.