Jag ringer från Tyskland till Turkiet eller bohag företag som är starkt rekommendera att vi ska har du?

> Forum > Allmänna avsnittet om Tyskland och övriga europeiska länder > Jag ringer från Tyskland till Turkiet eller bohag företag som är starkt rekommendera att vi ska har du?

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    kadir76
    deltagare

    Hej vänner Jag kan lita på lämpligt pris kan komma fram till den siffran saglamsina vill ta med sina hushållsartiklar från Tyskland eller företag som du vet turkiyede bi transport?

    nesnil
    deltagare

    Jag ringer, om någon vet, blir vi glada

    kadir76
    deltagare

    Jag undersökte och de räknar ut kostnaderna per kubikmeter, och många företag lämnar ingen garanti för varorna de kommer med, och varorna du köper och frakt + moms debiteras på samma konto, så jag gav upp och köpte det härifrån Personligen rekommenderar jag det inte.Det är ingen stor skillnad.Kan du köpa det härifrån är det garanterat.

    sheyma
    deltagare

    Har du hittat ett företag eller söker du fortfarande? Jag tog mina tillhörigheter genom ett företag i Istanbul. Om du behöver det kan jag bläddra igenom filerna och hitta företagets adress och avfall.
    Om dina saker inte är så viktiga, försök inte ta med dem, tro mig, de är väldigt dyra. Om du kan sälja det, köp det, får du mer lämpliga saker här. Ändå säger jag hur mycket pengar det kostar att ta din forskning upp och ner här och göra ditt konto därefter.

    k.uguz
    deltagare

    Hallå. Jag sa att jag skulle skriva så att du fortfarande letar. Jag flyttade med ett företag som heter utr international house to house för två månader sedan och jag var mycket nöjd. Jag rekommenderar dig också. Jag fixade länken nedan.

Visar 4 svar - 1 till 4 (4 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.