2019 visum servitörer och områden

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    ysmn0
    deltagare

    Vänner, jag ansökte om familjeåterförening från Izmir den 30 september. Det finns ett 4-siffrigt nummer under streckkoden uppe till höger på A6-pappret som ges efter intervjun. Är det detta du kallar spårningsnumret? Och kan någon skriva ner sina erfarenheter, tack? byby :)

    ysmn0
    deltagare

    Aaaa, jag är så ledsen, hur mycket inkomst har din fru?

    Hembiträde
    deltagare

    Vi visste att det var minimilönen men det räckte. Vi ska överklaga nu, jag hoppas att det inte slår tillbaka. För jag är så uttråkad :(

    ysmn0
    deltagare

    Må Gud hjälpa dig att återförenas med din fru och ditt barn så snart som möjligt. Jag är verkligen ledsen. Ta det lugnt, advokaten kommer att lösa denna situation.

    Hembiträde
    deltagare

    Hoppas det löser sig :cryla:

    ysmn0
    deltagare

    Som tur är har du sökt en advokat, är det några framsteg?

    Hembiträde
    deltagare

    Jag hoppas att vi kommer att invända den här veckan. Att hitta en advokat där är också ett problem, min vän. Förhoppningsvis kommer invändningen inte att avslås. Först måste vi förbättra våra villkor. Jag hoppas att jag slipper ansöka igen. För att åka till Ankara igen är både jobbigt och dyrt. Jag svär att jag är trött.
    Några nyheter om ditt visum?

    ysmn0
    deltagare

    Om jag kan kommer jag att utfärda visumet och ge det till dig, Insha'Allah, du kommer att åka så snart som möjligt utan krångel. Det hörs inget ljud från mig. Jag vet inte om dokumenten är borta eller inte. Han skickar post, min fru kommer inte tillbaka, de ringer, de öppnar inte. Jag är trött på det här jobbet

    Hembiträde
    deltagare

    De sa att det är sent, var inte svår.
    Jag hoppas att ditt visum kommer att godkännas.
    Jag har verkligen ingen entusiasm kvar i mig. Jag tycker bara synd om mitt barn, han har växt upp utan pappa i ett år. Han kallar alla pappa :'(
    Låt oss se vilka resultat vi kommer att få. Jag har inget tålamod längre.

    ysmn0
    deltagare

    Precis som att folk inte har tålamod. Jag önskar att de inte brydde sig så mycket.

    Hembiträde
    deltagare

    Det de gör är emot mänskliga rättigheter.
    Jag ansökte om turistvisum innan, de vägrade den 9:e artikeln.
    Jag har kämpat i månader. Jag satt hemma för A1-certifikatet och jobbade fram till morgonen, jag åkte till Ankara och gjorde tentamen.
    Det här är svåra saker för en person med barn.
    Jag gick igen i september och sökte med barnet. Vänta vänta, slutet är alltid en besvikelse. Tro mig, jag orkar inte längre. Min ansträngning, mina pengar och min tid är slut. :( Det var så han jobbade där med mig. Jag vet inte vad som kommer att bli vårt slut.

    ysmn0
    deltagare

    Gud välsigne dig i vilken stad du bor

    ysmn0
    deltagare

    Var är du i Tyskland? Min fru ringer och kan inte nå henne, hon bokade en tid på torsdag. du har sådan tur

    ysmn0
    deltagare

    Mitt pass har skickats i dag, må Gud inte skämma ut mig, men det finns något i stil med detta: min fru fick inget brev.

    ysmn0
    deltagare

    Vänner, mitt visum kom äntligen, jag ansökte från Izmir den 30 september, det skickades den 15 november, det nådde mig den 18 november, alltså idag. Jag ska till Berlin, den utländska filialen varken ringde min fru eller skickade ett brev eller kontaktade mig på något sätt. Plötsligt kom ett lastmeddelande. Må Gud ge tålamod till de som väntar, jag hoppas att du får goda nyheter.

    Hembiträde
    deltagare

    Grattis ysmn0 jag är väldigt glad för din skull. Jag hoppas det. Jag hoppas allt går bra. Jag önskar dig lycka med din fru.

Visar 15 svar - 16 till 30 (34 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.