2019 visum servitörer och områden

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    ysmn0
    deltagare

    Vänner, jag ansökte om familjeåterförening från Izmir den 30 september. Det finns ett 4-siffrigt nummer under streckkoden uppe till höger på A6-pappret som ges efter intervjun. Är det detta du kallar spårningsnumret? Och kan någon skriva ner sina erfarenheter, tack? byby :)

    ysmn0
    deltagare

    Amen, jag hoppas att du snart återförenas med din fru, du kommer att vara i mina böner. Tack så mycket :)


    Hallå. Först och främst önskar jag stort lycka till och tålamod till alla som väntar på att deras visum ska utfärdas, som jag. Jag ansökte om mitt visum från Izmir den 4 november. Jag väntar också... förhoppningsvis, när den här processen är över och jag får mitt visum och min man, kommer jag att spela in informativa videor om hela processen. Processen är tröttsam och svår. Jag hoppas att vi får goda nyheter så snart som möjligt.

    ozzzyj
    deltagare

    Lycka till ysmn0 jag är väldigt glad för din skull. Lycka till för mig, insha'Allah. Jag hoppas att allt blir bra. Jag önskar dig lycka med din fru.

    Hej, jag hoppas att det är sent, det är en väldigt tröttsam process... Har du motsatt dig avslaget? Så vitt jag vet finns det en viss tid för din invändning och om du inte utnyttjar denna rätt har du inte längre rätt att ansöka om ett familjeåterföreningsvisum igen Är din make turkisk medborgare?

    ozzzyj
    deltagare

    Hallå. Först och främst önskar jag stort lycka till och tålamod till alla som väntar på att deras visum ska utfärdas, som jag. Jag ansökte om mitt visum från Izmir den 4 november. Jag väntar också... Om Gud vill, när den här processen är över och jag får mitt visum och min man, kommer jag att göra informativa videor om hela processen. Processen är tröttsam och svår. Jag hoppas att vi får goda nyheter så snart som möjligt.

    Hej, har du fått visum? Jag ansökte från Istanbul den 8 november... för staden Nürnberg... Det har gått exakt 2 månader idag, jag väntar fortfarande. Innan förra jullovet bad de min fru att skicka dokument med posten, min fru åkte idag, men utlänningspolisen ger ingen information om situationen som vanligt 🤦🏻 ‍♀️ Det är en mycket överväldigande process. Jag hoppas att vi alla får våra visum snart 🙏🏻

Visar 4 svar - 31 till 34 (34 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.