Slutfört ansökningsblankett för familjeåterförening i Tyskland (EXEMPEL)

VÄLKOMMEN TILL ALMANCAX FORUM. DU FINNER ALL INFORMATION DU SÖKER OM TYSKLAND OCH DET TYSKA SPRÅKET I VÅRA FORUM.
    nazlixnumx
    deltagare

    Jag tror att det kommer att landa på mitt hjärta nu!
    Om vi ​​hade sett det tidigare, önskar jag att vi skulle fylla upp cirpindik dagen före 2.

    Men hur många platser har vi fyllt annorlunda?

    **) Jag bad honom att lämna den tom
    För om det finns två stjärnor som fylls i Tyskland, säger det inte finns något behov att besvaras.
    Så vi skrev ingenting?

    Och frågan om hur man kan tjäna sitt liv
    På tyska
    Jag ville att den skulle skriva "Arbetar med min fru". Är detta sant för dem också?

    Och i Form 21 sa jag skriv "obestämd tid" på frågan "Hur länge vill du stanna i AFC?"
    Och i slutet av formuläret, låt mig berätta för dig att skriva "ich beantrage die Aufenthaltserlaubnis für …….." och "unbefristet" där.
    dvs. på obestämd tid.

    Är det fel? Vänligen svara.

    nazlixnumx
    deltagare

    och en fråga till,
    Säger du att du inte håller dig till bildavsnittet i formuläret?

    Vi gjorde det, men?
    Varför skulle de annars vilja ha en bild om vi inte ska fästa den?

    fuk_xnumx
    deltagare

    vilken bild gjorde du, och du kommer att ge bilden inuti, jag har skrivit nu ska jag ge dig den extra bitanemi-fasen eller vill du inte ha bilden av den, vill du sätta in bilden, men du sätter inte in en plats i formen, förutom om du inte har något problem, hur gör du det? fyll i platser som redan finns på formuläret

    nazlixnumx
    deltagare

    min fru biometriska bilder tagna från
    fyllde ut två former och limmade båda
    tog extra bilder med dig

    fuk_xnumx
    deltagare

    Okej, men normalt sett rekommenderar vi ingen att hålla sig till den information som du bara känner mycket bra, så vi säger att resten av konsulatet där tar hand om sina egna redan undviker risk

    reyyan till
    deltagare

    Innan Horizon kom till Tyskland kunde jag inte fylla i det här ansökningsformuläret ensam. Min tyska var väldigt otillräcklig då. Jag betalade mycket pengar till en översättningsbyrå för att fylla i det här formuläret, du vet !! Vilken bra person du verkligen är. låt alla veta vad du är värd vAllahi. vänner verkligen horisont Tyskland gör mycket för framtiden. Det ger mycket information och publiceringen av detta ansökningsformulär på turkiska på ett förståeligt språk sparar dig från en stor börda. Jag är tillbaka på de åren. Jag hade svårt. Min man var i Tyskland, jag kunde inte översätta det ensam, och som sagt hade jag fyllt i det här formuläret i utbyte mot pengar. VET ATT HORIZON INTE KAN BETALAS.

    TACK UFUK. Okej:)

    yfatih
    deltagare

    Jag har också kronisk allergisk astmabronkit .. Behöver du nämna det på sjukdomsavdelningen? Vad är tyska?

    reyyan till
    deltagare

    Jag tror inte att du behöver skriva alls. Jag har bronkit, jag skrev inte.  :)

    fuk_xnumx
    deltagare

    faktiska

    fuk_xnumx
    deltagare

    ?

    sIVASLI
    deltagare

    Vänner, jag gjorde några misstag på några ställen, är det okej om jag raderar det på ett sätt så att det inte finns något som heter att klottra på det?

    fuk_xnumx
    deltagare

    inga problem, om inte, ta ut den från skrivaren igen

    sIVASLI
    deltagare

    Fuk bror, jag raderade det med en korrigeringsvätska, förhoppningsvis händer ingenting. Förresten, måste inte de där forumpapperna vara original?

    fred48
    deltagare

    Jag laddade ner formuläret från ankaras konsulat, vissa avsnitt har ändrats. Är det möjligt för dig att publicera en ifylld kopia av det nya formuläret?

    dietist
    deltagare

    Hej, det finns en fråga i ansökningsformuläret som frågar om du har blivit blockerad från att komma in i Tyskland tidigare. Mitt turistvisum, som jag tidigare ansökt om, fick avslag. Vad ska jag skriva här??? Tack på förhand för ditt svar...

Visar 15 svar - 1 till 15 (51 totalt)
  • För att svara på detta ämne måste du vara inloggad.